تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820420835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناقوس کلیساها و بوق کشتی ها در گیلان در نخستین روز دهه فجر به صدا درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ناقوس کلیساها و بوق کشتی ها در گیلان در نخستین روز دهه فجر به صدا درآمد رشت - ایرنا - در آغازین روز دهه فجر انقلاب اسلامی بوق کشتی ها، ناقوس کلیساها و زنگ مدارس در گیلان به صدا درآمد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استقبال نمادین از امام (ره) یکی از برنامه های امروز استان بود که با سخنرانی فرماندار رشت انجام شد.
حجت الاسلام ˈ مجتبی اشجریˈ اضافه کرد: رژه موتور سواران به دلیل بارش شدید برف در شهرستان های گیلان انجام نشد اما قایق ها در نخستین روز از این ایام الله فرخنده رژه باشکوهی را در آب های ساحلی استان برگزار کردند.
وی بیعت مجدد با بنیانگذار انقلاب و شهدا را از مهمترین برنامه های امروز استان عنوان کرد و افزود: با وجود بارش برف و برودت هوا، فرمانداران به همراه مردم در این مکان ها حضور یافتند.
اشجری یادآورشد: طبق برنامه ریزی های قبلی، مراسم نخستین روز دهه فجر در گلزار شهدای رشت برگزار شد که به جای نایب رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان در این مراسم سخنرانی کرد.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال استان گیلان بیش از دو هزار و 500 برنامه در استان اجرا می شود.
پرواز پاراگلایدرها، جشنواره فیلم فجر ، جشنواره منطقه ای مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ، اجرای نمایش خیابانی و صحنه ای با محور انقلاب اسلامی در هفت شهرستان استان، رژه شناورهای دریایی ، رژه موتورسواران ، نورافشانی شب 22 بهمن به مدت 15 دقیقه همزمان با بانگ تکبیر راس ساعت 21 ، رونمایی از دو کتاب در حوزه کودک و نوجوان ، نمایش فیلم ، یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی برای پنجمین سال متوالی در استان ، اهدای جهیزیه به 350 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد از جمله برنامه های دهه فجر در گیلان است.
همچنین کارگاه های آموزشی و اجتماعی برای بانوان ، یادواره شهدای بانوان ، مسابقات ورزشی، 800 نمایشگاه کتاب و پوستر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ، نمایش فیلم در یکصد مدرسه استان و کتابت سوره فجر توسط 114 دانش آموز نیز به میمنت دهه فجر در گیلان برگزار می شود. ک/3
7296/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن