تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802902055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داورزنی: هدف والیبال ایران حضور در جمع هشت تیم برتر قهرمانی جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

داورزنی: هدف والیبال ایران حضور در جمع هشت تیم برتر قهرمانی جهان است تهران - ایرنا - رییس فدراسیون والیبال که با تازگی از قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان درلهستان به کشور بازگشته است، گفت: تیم ملی والیبال ایران با هدف حضور در جمع هشت تیم برتر در این رقابت ها شرکت می کند.


محمدرضا داورزنی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال 2014 از هشتم شهریورماه سال آینده در شش شهر کشور لهستان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران با تیم های ایتالیا، فرانسه، بلژیک و تیم های اول و چهارم منطقه آمریکای شمالی و مرکزی (نورسکا) همگروه است که احتمالا ایالات متحده تیم اول این منطقه خواهد بود.
رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران در گروه سختی در دور مقدماتی این رقابت ها قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: ایتالیا، فرانسه و ایالات متحده آمریکا حریفان قدرتمندی هستند که والیبال ایران برای صعود به مرحله دوم این رقابت ها باید با آنان مبارزه کند.
وی تصریح کرد: نظر خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال نیز اینگونه است که در گروه سختی قرار داریم و باید با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنیم. در این رقابت ها حتما با تیم ملی الف شرکت می کنیم، اما به دلیل اینکه از والیبال ایران در بازی های آسیایی کره جنوبی نیز انتظار مدال آوری وجود دارد، باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در کره نیز با تلفیقی از تیم های الف و ب شرکت کنیم.
داورزنی با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال ایران با هدف قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کند، افزود: والیبال ایران در چند سال اخیر موفقیت های بسیار خوبی در میادین مهم بین المللی به دست آورده است و این موضوع انتظارات از این رشته ورزشی را افزایش داده است، اما رسیدن به این هدف (هشت تیم برتر جهان) کار آسانی نیست و باید با برنامه ریزی و تلاش بازیکنان و کادر فنی به آن دست یابیم.
وی در باره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران با تیم های برتر جهان برای حضور شایسته در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: در مدت حضور در لهستان برای قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان و بازدید از امکانات ورزشی این کشور، گفت وگو هایی با روسای فدراسیون های روسیه، صربستان و بلغارستان انجام دادیم و چون این تیم ها در دور مقدماتی لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان در گروه ایران قرار ندارند، بهترین گزینه ها برای بازی های تدارکاتی و دوستانه هستند.
وی تصریح کرد: موافقت های اولیه برای برگزاری بازی های دوستانه با این کشورها انجام شد و در آینده برای تعیین زمان و مکان بازی ها مکاتبات نهایی انجام می شود.
رییس فدراسیون والیبال کشورمان امکانات و برنامه ریزی لهستان برای برگزاری مسابقات قهرمانی جهان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در مدت حضور در لهستان به همراه سرمربی تیم ملی والیبال بازدیدی از ورزشگاه ها و امکانات کشور میزبان برای مسابقات قهرمانی جهان داشتیم که به نظر مناسب می آمد. امکانات خوبی در اختیار داشتند، حال باید دید در زمان برگزاری مسابقات برنامه ریزی آنان به گونه ای هست که بتوانند از این امکانات به خوبی استفاده کنند یا نه؟
مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از هشتم شهریورماه سال آینده با حضور 24 تیم در چهار گروه شش تیمی آغاز می شود که مرحله مقدماتی آن در مدت پنج پیگیری می شود و از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله دوم صعود می کنند.
16 تیم صعود کننده به مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در دو گروه هشت تیمی با یکدیگر رقابت می کنند که از هر گروه چهار تیم به مرحله سوم صعود می کنند.
ورزشی(4)**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن