تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک سوم کودکان اسپانیایی در خطر فقر قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک سوم کودکان اسپانیایی در خطر فقر قرار دارند مادرید- ایرنا- موسسه خیریه ˈنجات کودکانˈ اعلام کرد:8/33 درصد کودکان اسپانیایی به علت فقر خانواده هایشان در معرض فقر یا انزوای اجتماعی قرار دارند.


خبرگزاری افه اسپانیا به نقل ازموسسه خیریه ˈنجات کودکانˈ روز گذشته(جمعه) در گزارش خود هشدار داد:6/45 درصد کودکانی که در خانواده هایی زندگی می کنند که فقط پدر یا مادر دارند در خطر فقر هستند و در صورتی که سطح تحصیلی پدر و مادرشان به تحصیلات متوسطه یا دبیرستانی نرسد این آمار به 6/57 درصد افزایش می یابد.
براساس این گزارش، ˈآلبرتو سوترسˈ مدیرعامل موسسه مذکور در این ارتباط گفت: کمبود سرمایه گذاری دولتی در سیاست های حفظ کودکان، اثر ویرانگری بر روی کودکان دارد و ما در انتهای صف سرمایه گذاری در حفظ کودکان قرار داریم.
وی با بیان اینکه حقوق کودکان ˈخط قرمزی است که نمی شود از آن گذشتˈ، یادآور شد که دولت موظف است حقوق آنان را در این رابطه تضمین کند.
این گزارش حاکی است در اسپانیا میزان درآمد حاصل از تولیدات ناخالص داخلی که به سیاست های اجتماعی اختصاص داده می شود 19/25 درصد است که 7/3 درصد پایین تر از سطح متوسط کشورهای اتحادیه اروپا است و با توجه به این مطلب، نرخ فقر کودکان اسپانیایی در یکی از بالاترین سطوح اروپا قرار دارد.
ˈآئورئا فرراسˈ دبیر هماهنگی این بنیاد نیز تاکید کرد که در پشت ارقام 8/2 میلیون نفر، افرادی وجود دارد که از سختی فقری که مسوول آن نیستند رنج می برند و هشدار داد که عدم سرمایه گذاری درمورد کودکان، یک ˈکوری و در گرو گذاشتن آینده یک کشورˈ است.
به گزارش کارشناسان این موسسه، وضعیت زندگی کودکان رو به وخامت رفته است. در این رابطه هشت نفر از هر 10 نفر، کمبودهایی دارند که آنها را دچار محدودیت هایی می کند. همچنین، در یکی از هر چهار خانواده، فرزندانشان هر روز میوه و سبزیجات نمی خورند و فرزندان 20 درصد خانواده ها، پوشاک جدید و کفش ندارند.
موسسه ˈنجات کودکانˈ برای کمک به این خانواده ها و کودکانشان به دولت توصیه کرد با شناسایی فقرا، کمک ها برای زاد و ولد را دوباره از سر گیرد و مهلت های پرداخت اقساط وام های خانواده هایی که دارای فرزندان زیر هجده سال هستند را تمدید کند.
بنیاد ˈنجات کودکانˈ در سال 1919 به منظور کمک به کودکانی که از عواقب و نتایج جنگ جهانی اول رنج می بردند، در انگلیس تاسیس شد. در حال حاضر این بنیاد در27 کشور دنیا حضور دارد و همه این شعب در کنار یکدیگر ˈاتحادیه نجات کودکانˈ را تشکیل می دهند.
این اتحادیه در110 کشور به منظور کمک به کودکان برای دسترسی به زندگی بهتر فعالیت می کند که این فعالیت ها زمینه های مختلف از آموزش، سلامت و بهداشت و کمک رسانی در شرایط اضطراری را در بر می گیرد.
اروپام **1234**1485** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن