تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایگاه جلوس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دربهشت زهرا(س) گلباران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جایگاه جلوس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دربهشت زهرا(س) گلباران شد شهرری- ایرنا- همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی جایگاه تاریخی و پایگاه فرماندهی جلوس معمار کبیر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا (س) گلباران شد.


به گزارش خبرنگاران ایرنا، آئین گلباران جایگاه جلوس و سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در بدو ورود به میهن اسلامی بعد 14 سال تبعید با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسوولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.
حاضران در این مراسم با گلباران محل جلوس بنیانگذار جمهوری اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود و قرائت فاتحه به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری ادای احترام کرده و یاد شهدای 72 تن در بهشت زهرا (س) و در محل سخنرانی تاریخی امام راحل گرامی داشتند.
منطقه 20 نیز به دلیل همجواری با بهشت زهرا (س) میزبانی مهمانان این مکان مقدس را که برای تجدید میثاق با امام راحل خود آمده اند را برعهده بگیرد، بنابراین با برپایی ایستگاه فرهنگی و صلواتی در کنار جایگاه جلوس با توزیع بسته های فرهنگی و پذیرایی در میان مهمانان ، شاخه های گل را نیز برای گلباران جایگاه جلوس به آنها اهدا می کنند.
ساعاتی پیش نیز کارکنان و بسیجیان شهرداری منطقه 20 ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) درمراسم گلباران با غبارروبی مزار شهدا و اهدای شاخه های گل بر سر مزار آنها، یاد و خاطر مردان سفر کرده را گرامی داشتند.
همچنین رییس سازمان بهشت زهرا گفت: در اولین روز از آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز تاریخی ورود حضرت امام جایگاه جلوس و قرار تاکتیکی حضرت امام (ره) با اهدای 30 هزار شاخه گل گلباران شد.
اکبر توکلی افزود: سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی با ویژه برنامه های وسیع فرهنگی به استقبال این ایام در این مکان مقدس می رود.
وی اظهار داشت: بهشت زهرا در حقیقت اولین سنگر و پایگاه فرماندهی انقلاب محسوب می شود و مکانی است که امام راحل در بدو ورود به میهن سخنرانی تاریخی خود را در این مکان انجام دادند.
همچنین نماز ظهر و عصر با حضور برخی از مسوولان و امت حزب الله در محل جلوس امام راحل اقامه شد.
1724/687
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن