تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین نمادین ورود امام (ره) در فرودگاه دشت ناز ساری برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین نمادین ورود امام (ره) در فرودگاه دشت ناز ساری برگزار شد ساری-ایرنا - در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ، آیین نمادین ورود امام خمینی (ره) به کشور روز شنبه در فرودگاه دشت ناز ساری برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، استاندار مازندران در این مراسم با تبریک آغاز دهه فجر بر لزوم ترویج ارزش های انقلاب اسلامی در قالب برنامه های شاد فرهنگی تاکید کرد.
ˈ ربیع فلاح ˈ گفت: به برکت انقلاب، ایران اسلامی درصحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی و دینی بازیگر اصلی محسوب می شود و نقش قدرتمند آن در جهان برکسی پوشیده نیست.
وی با اشاره به اینکه از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور بزرگ در جهان نام برده می شود ، افزود : دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران برای همه مسلمانان از ارزش و اهمیت ویژه برخوردار است.
نماینده عالی دولت در مازندران به موفقیت های دولت یازدهم در عرصه سیاست بین المللی و حوزه اقتصاد داخلی اشاره کرد و اظهار داشت : امروز با مهار تورم و ثبات اقتصادی آرامش روانی در کشور حاکم شده است.
وی افزود : به رغم تحریم سخت اقتصادی و مخالفت های داخلی ، دولت دکتر روحانی در حوزه سیاست خارجی بخوبی عمل کرد و در مقولات اجتماعی و اقتصادی داخلی نیز موفق بوده است.
او ادامه داد : با توجه به کمبود بودجه و اعتبارات ، به طور یقین سال آینده علاوه بر اینکه خدمات مطلوب تری به مردم جامعه ارائه می شود ، روند اجرای پروژه های زیر ساختی و توسعه ای کشور شتاب خواهد گرفت.
در این آیین نمادین سرود انقلاب توسط گروه سرود ˈ اسلام ˈ از شهرستان میاندرود و بیانیه نیروهای مسلح قرائت شد.
همچنین یاد هشت شهید انقلاب اسلامی شهرستان ساری به نام های ثمربخش، رهنما، توفیقی، عابدین پور، گلوگاهی، چمنی، گل مایی و علامه نیز در این مراسم گرامی داشته شد.
رژه خودرویی به همراه حرکت دادن تمثال امام (ره) و مقام معظم رهبری از فرودگاه ساری به سمت گلزار شهدای ساری از دیگر برنامه هایی بود که پس از آیین نمادین ورود امام (ره) به کشور در استان مازندران برگزار شد.
همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ها و جشن های فجر انقلاب در مازندران با تجدید میثاق با آرمان های امام و زیارت مزار شهدای استان آغاز و زنگ انقلاب نیز به صورت نمادین در تمام مدارس استان نواخته شد.ک/2
2585/1654/506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن