تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803012721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملوان در خانه پیروز شد، داماش تراکتورسازی را متوقف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ملوان در خانه پیروز شد، داماش تراکتورسازی را متوقف کرد رشت - ایرنا - با انجام هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، ملوان در خانه پیروز شد و تیم داماش گیلان موفق شد تراکتورسازی را متوقف کند.


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، در جریان این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با نتیجه دو بر صفر برابر تیم قدرتمند نفت تهران به برتری دست یافت و تیم فوتبال داماش گیلان نیز در تبریز مقابل تیم تراکتورسازی به نتیجه مساوی بدون گل رسید.
در این رقابت ها تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و نفت تهران در ورزشگاه تختی بندرانزلی ، در یک هوای برفی و در حضور حدود یک هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در دور برگشت رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده ، با برتری در این دیدار می توانست همچنان روند رو به رشد خود را ادامه دهد و در همان نیمه اول جدول رده بندی قرار داشته باشد.
اما تیم فوتبال نفت تهران که یکی از تیم های خوب و قدرتمند لیگ فصل جاری است ، با برتری در این دیدار می توانست همچنان یکی از مدعیان کسب قهرمانی باشد چون این تیم در رتبه سوم جدول قرار داشت و فاصله چندانی نیز با تیم های صدرجدولی نداشت.
اما در این مسابقه ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بسیار خوب و قدرتمند ظاهر شد و توانست با نتیجه دو بر صفر تیم نفت تهران را شکست دهد تا همچنان به روند خوب و رو به رشد خود ادامه دهد.
در جریان این مسابقه ، ابتدا ˈ مهدی دغاغله ˈ بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اولین گل این مسابقه را به ثمر رساند تا تیم ملوان نیمه اول را با برتری به رختکن برود .
در نیمه دوم نیز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به گل دوم خود نیز دست یافت و ˈ شاهین ثاقبی ˈ در دقیقه 54 دومین گل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را به ثمر رساند تا این تیم به یک پیروزی قاطع دست یابد.
ˈ دراگان اسکوچیچ ˈ سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از این پیروزی خانگی گفت : از عملکرد تیمم راضی هستم و بازیکنان ملوان زحمت زیادی کشیدند که سرانجام به برتری دست یافتیم.
وی خاطرنشان کرد : نفت تیم خیلی خوبی است و امروز فقط ملوان بازی نمی کرد بلکه نفت هم تلاش خوبی داشت و ما مقابل یک تیم تکنیکی بازی می کردیم و زمانی که بازی های نفت را آنالیز کردم، متوجه شدم که برای همه تیم ها مشکل ساخته بودند.
سرمربی تیم ملوان بندرانزلی ادامه داد: در این زمین بازی کردن خیلی سخت است و شرایط جوی نیز با بارش برف بسیار نامساعد بود اما به بازیکنانم برای کار خوبشان تبریک می گویم .
ˈ یحیی گل محمدیˈ سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نیز گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و موقعیت های زیادی برای گل ایجاد کردیم اما بخت با ما یار نبود و تیم ملوان به گل رسید.
وی افزود : نتیجه دو بر صفر نتیجه واقعی این بازی نبود و گرچه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خیلی خوب بود ولی روز شانس ما نبود .
وی اظهار کرد : بازیکنان ما زحمتشان را کشیدند اما پنج بازی باقی مانده و باید قوی تر و بهتر کار کنیم چون ما تیم خوبی هستیم و لیاقت کسب سهمیه آسیایی را داریم .
اما تیم فوتبال داماش گیلان که همچنان با مشکلات عدیده مالی روبروست و وضعیت نابسامانی دارد ، در تبریز مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی قرار گرفت .
تیم فوتبال داماش گیلان که هفته گذشته پس از شش شکست متوالی ، ˈ افشین ناظمیˈ سرمربی خود را کنار گذاشت با هدایت ˈ علی نظرمحمدیˈ به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز رفت که در نهایت موفق شد یک امتیاز با ارزش از این میدان سخت کسب کند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز که با تغییر در کادر فنی خود مواجه شده ، سعی داشت تا با برتری در این مسابقه ، همچنان یکی از مدعیان قهرمانی رقابت های فصل جاری باشد .
اما در این دیدار هیچ یک از دو تیم موفق نشدند دروازه یکدیگر را باز کنند و این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت تا هر یک از دو تیم یک امتیاز از این بازی کسب کنند.
تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب 38 امتیاز در مکان هفتم و تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 23 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند .ک/4
7285/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن