تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحيدري: کي‌روش را حرفه‌اي نمي‌دانم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پورحيدري: کي‌روش را حرفه‌اي نمي‌دانم
مديرفني استقلال با انتقاد شديد از کارلوس کي‌روش مي‌گويد او تلاش مي‌کند تا از احساسات مردم ايران سوء استفاده کند.

منصور پورحيدري درباره‌ي تساوي استقلال برابر مس کرمان و از دست دادن دو امتياز بسيار مهم در اين ديدار گفت: البته با اين شرايطي که استقلال دارد، ما حتي در آستانه پيروزي بوديم. متاسفانه گلي را دريافت کرديم که از تيم ما بعيد بود. اگر اين سه امتياز را بدست مي‌آورديم بسيار به ما کمک مي‌کرد اما فوتبال است و هزار اتفاق پيش بيني نشده. واقعا حيف شد که امتياز از دست داديم و کاري است که شده و بايد به آينده نگاه کنيم.

به گزارش ايسنا، او افزود: فشردگي بازي‌ها براي بالانشينان کار را سخت‌تر مي‌کند. وضعيت‌مان با بازگشت آندو و مصدومان بهتر مي‌شود. تيم ما با وجود مصدومان زيادي که دارد همچنان در صدر جدول است. من هنوز هم اعتقاد دارم که استقلال شانس اول قهرماني است. خوشبختانه ما صدرجدول هستيم. تنها مسئله اينجاست که نبايد گل‌هايي اين چنيني دريافت کنيم.

مديرفني استقلال در پاسخ به سوالي مبني بر شايعات مطرح شده که قرار است استقلال چند بازيکن ليگ برتري را به عنوان يار کمکي در آسيا با خود به همراه ببرد، اظهار کرد: با توجه به شرايط ما طبيعي است که قلعه‌نويي نخواهد زنگ تفريح رقابت‌هاي آسيايي شود. اگر شرايط جور شود و تيم ما تقويت شود، احتمال اين امر وجود دارد. البته بايد وضعيت قوانين اين مسئله را هم بررسي کنيم.

او در پاسخ به سوالي درباره انتقاداتي که کي‌روش عليه فتح‌الله زاده و قلعه‌نويي انجام داده است، گفت:‌ من اين انتظار را دارم از کي‌روش که ايشان اينگونه صحبت کند. معلوم بود که يک برنامه‌اي ريخته شده است. ايشان صحبتي به نفع فوتبال ايران انجام نمي‌دهد. او از حساسيتي که مردم به تيم ملي دارند سوء استفاده مي‌کنند و اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کند. او ده دقيقه صحبت کرد و پنج دقيقه از 80 ميليون جمعيت ايران صحبت کرد. فکر مي‌کنم اين يک نمايش بود و البته در آينده ممکن است بيشتر از اينها هم از او بشنويم. يک طرفه پيش قاضي رفتن و صحبت کردن منطقي نيست. يک آدمي که همه عنوان مي‌کنند حرفه‌اي است، من او را حرفه‌اي نمي‌دانم. او اين فشار را با برنامه‌اش به تيم‌ها وارد کرده است. شادابي در ليگ ما به دليل فشردگي ليگ برتر وجود ندارد. ما سه دوره به جام‌جهاني رفته‌ايم و هيچگاه اينگونه نبوده است. امسال همه چيز در اختيار ايشان بوده و با اين حال بهانه مي‌گيرد و من آينده را واقعا خطرناک مي‌بينم. به هرحال بايد منتظر باشيم ايشان باز هم حرف بزند.

پورحيدري ادامه داد: او گفته که به خاطر فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي برنامه ليگ اينگونه شده است. واقعا چه جوري شده؟ برنامه ليگ هماني است که از ابتدا اعلام شده و طبق آن پيش مي‌رود. اين‌ها بهانه است و چيز ديگري نيست. متاسفانه نمي‌دانم او به دنبال چيست. متاسفم که او انقدر طلبکارانه حرف مي‌زند. شايد او نمي‌داند ما سه دوره جام جهاني رفته‌ايم. او آمده در برنامه تعداد بازي‌هاي کره و ژاپن را نشان داده است، بله ما هم مي‌توانستيم اين کار را بکنيم به شرطي که دو روز قبل از فيفا دي بازيکنان را بگيرد و بعد از بازي هم بازيکنان را به باشگاه‌هايشان پس دهد. ما با فلسطين بازي مي‌کرديم ده روز تيم به اردو مي‌رفت. معلوم است که چنين اردوهاي بلند مدتي در اواسط ليگ به تيم‌ها لطمه مي‌زند.

او اضافه کرد: قوانين فوتبال براي همه دنيا يک جور است. کسي خودش را با آلمان مقايسه نمي‌کند. ما خودمان را با آسيا مقايسه مي‌کنيم. شما از پارسال ببينيد که براي هر بازي دو هفته تيم ملي به اردو رفته است. کدام کشور اين کار را کرده است؟ ايشان خواسته‌هايش خيلي زياد است. ما تنها يک راه داشتيم که اگر آن را هم انجام مي‌داديم، باز هم ايشان ناراضي بود. اينکه ما همه فوتبالمان را در اختيار او مي‌گذاشتيم و خزانه دولت را هم به او واگذار مي‌کرديم که هرگونه دلش خواست هزينه کند. متاسفانه صحبت‌هاي او تنها بهانه است. ايشان فکر مي‌کند که ما در ايران هيچ قانوني را نمي‌دانيم و فقط ايشان همه چيز را مي‌داند. اين صحبت او بي احترامي به مردم ايران بود و مردم ما به خوبي همه چيز را مي‌دانند. همه ما بايد آماده باشيم، ممکن است او در آينده باز هم صحبت کند. او براي همه تيم‌ها مشکل ايجاد کرده است. هميشه مي‌گوييم چرا ليگ ما ضعيف است؟ بله اما توجه کنيد که تيم‌ها اصلا فرصت ريکاوري ندارند تا برسند به کار تاکتيکي. همه زير بار اين برنامه رفتند که تيم ملي موفق باشد، اما آخرش هم مي‌بينيد اين صحبت‌ها مطرح مي‌شود.

شنبه 1392/11/12 13:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن