تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803322962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانه های برف شادی بر شانه های مازندران/ وقتی برف بی موقع می بارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
دانه های برف شادی بر شانه های مازندران/ وقتی برف بی موقع می بارد
ساری - خبرگزاری مهر: آرزوی شش ساله شهروندان مناطق مختلف مازندران برای بارش برف به بار نشست و علاوه بر ایجاد شورا و نشاط به دلیل برخی ناهماهنگیها سبب اختلال در برخی امور در مناطق مختلف استان شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، بارش سنگین برف که از شامگاه جمعه در مناطق مختلف استان شروع شد و همچنان ادامه دارد، چهره مازندران را در نیمه ماه زمستان، کامل سرد و زمستانی کرده است. بارش برف سنگین و سفیدپوش شدن شهرهای مازندران علاوه بر آنکه شبب شادی و شعف بین کودکان، دانش آموزان و اهالی شده ولی به دلیل تکمیل نبودن برخی زیرساختها اسباب زحمت و نگرانی مردم نیز شده است. قطع مکرر برق، آبگرفتگی معابر، صفهای نیمه طویل نانواییها، شکست سرشاخه های درختان، تعطیلی جایگاههای سی ان جی از جمله مسائلی است که اهالی مازندران در نیم روز برفی اولین روز هفته با آن روبرو بوده است. بارش  سنگین برف سبب تعطیلی برخی از مدارس مناطق مرکزی و غربی استان مازندران شد و به گفته مسئولان مدیریت بحران استان، تلاشها برای جلوگیری از مسدود شدن مسیرهای ارتباطی استان مازندران ادامه دارد. آرزوی شش ساله بابلسریها برای دیدن برف بابلسریها که پس از گذشت شش سال اولین روز برفی را تجربه کردند، امروز را با کاهش 10 درجه ای دما در حال سپری هستند. جابر حسن پور ،ريس اداره راه و شهرسازي بابلسر در گفتگو با خبرنگار  گفت : تمام جاده هاي منتهي به شهرستان بابلسر و راههاي بين روستايي اين شهرستان باز است و تا حال هيچ گزارشي مبني بر مسدود بودن به ما نرسيده است.

وي در ادامه افزود : يك دستگاه گريدر در اتوبان بابلسر - فريدونكنار مشغول برف روبي است تا از برف روبی مسیر جلوگیری کند. حسن پوره در ادامه افرود : مردم از سفرهاي غير ضروري پرهيز كنند و رانندگان از زنجير چرخ استفاده و حتما از سرعت مطمئنه رانندگي كنند .خانواده ها نيز بيشتر به فرزندان خود توجه داشته باشند زيرا پيادهرو ها كاملا يخ زده است. علي فلاح كارشناس هواشناسي بابلسر نيز گفت: در 24 ساعت گذشته ،شهرستان بابلسر در حداقل دما ، با 10 درجه دما كاهش روبرو بودهاست اين ناپايداري تا اوايل فردا نيز ادامه خواهد داشت و احتمال كاهش دما تا 15 درجه نيز پيش بيني ميشود وي در پايان افزود: بااين وضعيت ، بر داشتن توده هاي برفي از باغات مركبات را به كشاورزان توصيه مي شود.    در شهرستان رامسر، غربی ترین نقطه استان مازندران، بارش سنگین برف شور و شعفی را بین اهالی منطقه ایجاد کرد و بخشدار مرکزی رامسر در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: راههای ارتباطی تمامی روستاهای شهرستان مسدود است. بارش 25 سانتی متری برف در کوهپایه های رامسر ابراهیم شیرود عشوریان افزود: بارش برف در کوهپایه ها تاکنون به 25 سانتی متر رسیده است و سنگین است و روستاها نیز با قطع برق مواجه است ولی وضعیت گاز و آب آشامیدنی عادی است. وی یادآورشد: اکیپ راهداری روستایی در تمامی روستاهای شهرستان آماده باش هستند و اکنون مشغول برف روبی و بازگشایی مسیر هستند. شهردار رامسر نیز از آمادگی تمامی نیروهای خدماتی خبر داد و گفت: نیروهای شهرداری مشغول جمع آوری شاخه های شکسته، برف روبی و خدمات دهی هستند. نصرالله کوزه گر افزود: وضعیت شهر فعلا عادی است و ستاد بحران در آماده باش کامل بسر می برند. نگرانی خشکسالی رفع شد هادی خنجری مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، بارش برف را نعمت الهی برشمرد و گفت: مدتها بود که در استان بارندگی نداشتیم و ابن بارش، سبب شدن تا نگرانیهایمان درباره خشکسالی رفع شود.

وی اظهار داشت: درحال حاضر بارش برف در مناطق غربی استان شدید و سنگین است و همچنان ادامه دارد. وی با اشاره به تعطیلی برخی مدارس در شهرستانهای استان از جمله نوشهر، چالوس، رامسر و ... گفت: از نظر وضعیت گاز خوشبختانه نگرانی وجود ندارد وفشار گاز در منطقه مطلوب است. دلایل قطعی برق خنجری با اشاره به قطعی برق و قطع مکرر آن در برخی مناطق از جمله غرب استان مازندران بیان داشت: این قطعی در زمینه خط انتقال است و با توجه به بارش سنگین برف و سنگینی بار برف روی سیمهای خطوط انتقال شاهد، قطع و وصل در برخی مناطق هستیم. مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآورشد: کاهش و افت محسوس دما در استان ادامه می یابد و لازم است تا شهروندان و هم استانیها موارد ایمنی را رعایت داشته باشند. محمدرضا سماکوش معاون بهره برداری شرکت توزیع برق مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر در حوزه های تحت پوشش این شرکت در مناطق مرکزی و شرقی مشکل قطع برق نداریم. وی اظهار داشت: اکیپ های شرکت از روز گذشته به مناطق مختلف اعزام شدند و اگر گزارشی مبنی بر قطع برق ارائه شود برای رفع مشکل اقدام می کنند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن