تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناقوس کلیساها و سوت قطارها در آذربایجان غربی به صدا درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ناقوس کلیساها و سوت قطارها در آذربایجان غربی به صدا درآمد ارومیه - ایرنا - همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، روز شنبه ناقوس کلیساهای شهرهای مختلف آذربایجان غربی به صدا درآمد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن ها و آیین های سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به کشور و آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با نواخته شدن ناقوس کلیساها، برافراشته شدن پرچم پر افتخار مقدس جمهوری اسلامی ایران و به صدا درآمدن زنگ تمامی مدارس آذربایحان غربی آغاز شد.
مقارن با این لحظه تاریخی، آیین ویژه به صدا درآمدن ناقوس کلیساها در ارومیه در کلیساهای مختلف این شهر از جمله کلیسای شرق آشوری، ننه مریم و کلیسای کاتولیک و با حضور هموطنان اقلیت های آشوری و ارمنی برگزار شد و مسیحیان استان آیین دعا و نیایش نیز به جای آوردند.
در ارومیه، آیین نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در دبیرستان شهیدان آهندوست برگزار شد.
همچنین آیین های دیگری نیز در این لحظه تاریخی در سطح شهر، دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و ادارات استان برگزار می شود که از جمله آنها می توان به رژه موتورسواران از فرودگاه های ارومیه و خوی تا مزار شهدای این دو شهر، رژه تاکسیرانان در تمامی شهرهای استان، برگزاری آیین های نمادین ورود امام (ره) به میهن در برخی دانشگاهها و آیین های جشن انقلاب در دستگاههای اجرایی اشاره کرد.
امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دوازدهم بهمن ماه سال 1357 پس از 15 سال دوری از کشور، در ساعت 9:33 صبح وارد کشور شدند که این ورود تاریخی، زمینه پرشور تر شدن انقلاب اسلامی و پیروزی این انقلاب در 22 بهمن 1357 را رقم زد.
8136/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن