تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803613002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرخاب: کاش قلعه‌نوعي کاپيتان استقلال بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سرخاب: کاش قلعه‌نوعي کاپيتان استقلال بود
مهاجم پيشين استقلال گفت: وقتي بزرگان تيم را مي‌ديديم که با تمام وجود بازي مي‌کنند اين مساله باعث مي‌شد که ما تعصب بيشتري روي استقلال پيدا کنيم.

عباس سرخاب در گفت و گو با اوج، عنوان کرد: من نمي دانم چطور پس از سالها رسانه ها ياد من افتادند.به هر حال يادم رفته بود عباس سرخاب هستم و روزي با پيراهن استقلال ستاره دوم قهرماني در آسيا را در کنار بزرگان کسب کرديم.

وي ادامه داد:فرزند من الان 16 سال سن دارد و هر موقع مراسمي مي شود و باشگاه جشني برگزار مي کند از من مي پرسد بابا چرا تو را فراموش کرده اند.البته ايرادي ندارد.من خودم را هميشه کوچکترين عضو خانواده استقلال مي دانم و هيچ منتي هم نيست ولي دوست ندارم روزي که از کار افتادم عزيز شوم.فقط همين قدر که نامم از کنار اسم بزرگ استقلال فراموش نشود برايم يک دنيا مي ارزد.ما فکر مي کنيم فراموش شده هستيم.اين رفتارها باعث مي شود بازيکنان امروزي هم تصميم بگيرند که بروند.ما به خاطر استقلال و مردم عاشق استقلال مي جنگيديم.براي ما استقلال خيلي اهميت داشت و همه زندگي ما بود.آن سالها،سالهاي استقلال مردمي بود نه استقلال امروز که اقتصادي شده است.

بازيکن برتر جام باشگاههاي آسيا در سال 1990 ميلادي گفت:وقتي از آن مسابقات در بنگلادش برگشتيم پيشنهاد خوبي از عمان و قطر داشتم.فکر مي کنم در آن زمان يک پيشنهاد نجومي بود اما پس از صحبت هايي که با شاهين بياني،امير قلعه نوعي،شاهرخ بياني،عبدالعلي چنگيز و بقيه بزرگان تيم داشتم تصميم گرفتم در استقلال بمانم.واقعيت اين است بزرگان تيم را که مي ديديم جرات نداشتيم حرف از رفتن بزنيم.

وي ادامه داد:وقتي تيم نياز به کمک دارد بايد در کنارش بود.اينکه بازيکنان کليدي استقلال در اين مقطع حساس از فصل رفتند از ديد من کار درستي نبود.شايد آنها معذوريت هاي خودشان را دارند ولي من نمي دانم.درباره خودم حرف مي زنم.من ضربه خوردم ولي استقلال را نفروختم.به روي جامعه نمي آوريم ولي در بعد مالي هم تحت فشار هستيم.سوال من اين است اگر اگر استقلال قهرمان آسيا نمي شد،نايب قهرمان آسيا نمي شد به جايگاه امروزش مي رسيد؟هيچ توقعي هم نداريم فقط مي خواهيم فراموش نشويم.

سرخاب تاکيد کرد:وقتي بزرگان تيم را مي ديديم که با تمام وجود بازي مي کنند اين مساله باعث مي شد که ما تعصب بيشتري روي استقلال پيدا کنيم.شاهين بياني با تمام وجودش در خدمت استقلال بود.امير قلعه نوعي با همه وجود بازي مي کرد.ما به اين بازيکنان که نگاه مي کرديم اصلا رويمان نمي شد بگوييم مي خواهيم برويم.من از دلم حرف مي زنم.وقتي شاهين بياني و اصغر حاجيلو با آن همه سابقه کاپيتان استقلال بودند،همه بازيکنان به دنبال اين بودند که وحدت و يکپارچگي تيم حفظ شود.چيزي که امروز وجود ندارد و استقلال متاسفانه بزرگتري داخل زمين ندارد.اين مساله باعث مي شود که امثال منتظري و نکونام به راحتي بروند.در حاليکه مي شد جور ديگري مديريت کرد.کاش همين الان هم امير قلعه نوعي کاپيتان استقلال بود.به نظرم اگر امير،يک امير قلعه نوعي درون زمين داشت مشکلات استقلال کلا حل مي شد.

وي افزود:با همه بي مهري هايي که به من شده است،خودم را يک استقلالي مي دانم و هرگز خاطرات خوب روزهاي حضورم در اين تيم را فراموش نمي کنم.اميدوارم شرايطي فراهم شود تا ما بتوانيم در خانه مان کار کنيم.

شنبه 1392/11/12 13:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن