تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803870023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيدهادي خامنه‌اي: فشار، تهديد و جوسازي تندروها نبايد دولت را از وعده‌هايي که داده منصرف کند


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: سيدهادي خامنه‌اي: فشار، تهديد و جوسازي تندروها نبايد دولت را از وعده‌هايي که داده منصرف کند
دبيرکل مجمع نيروهاي خط امام تاکيد کرد: فشار، تهديد و جوسازي تندروها نبايد دولت را از وعده‌هايي که داده و اميدهايي که ايجاد کرده است، منصرف کند.
ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمين سيدهادي خامنه‌اي در ديدار اعضاي سازمان جوانان و دانشجويان مجمع نيروهاي خط امام گفت: دولت موظف است بر اساس قانون اساسي جمهوري اسلامي و نيز قوانين عادي، حق آزادي بيان و نشر را تضمين و نگهباني کند و اجازه ندهد اين حقوق و آزادي‌هاي اساسي ملت صدمه بخورد.
وي شيرين‌ترين و تلخ‌ترين خاطره زندگي خود را ورود امام به ايران و نيز رحلت ايشان عنوان کرد و افزود: ده روزِ فاصله ورود امام به ايران تا پيروزي انقلاب يک شگفتي بزرگ در تاريخ ايران بود. برخي از نيروهاي ملي به امام در پاريس پيغام مي‌دادند که امنيت لازم براي ورود ايشان به ايران فراهم نيست اما امام تصميم به بازگشت گرفتند و نشان دادند حتي از خارج کشور در مقايسه با کساني که از داخل ايران براي ايشان تحليل و نظرشان مي‌فرستادند، اوضاع و احوال را بهتر در کنترل دارند.
رئيس پژوهشکده تاريخ اسلام در ادامه درباره آرمان‌ها و اهداف اوليه انقلاب اسلامي اظهار کرد: مثل هر انقلابي آرزو داشتيم اهداف و آرمان‌هاي اوليه به قوت خودش باقي بماند و ضعف و سستي در پيگيري و تحقق آن آرمان‌ها بوجود نيايد اما امروز متأسفانه روند انقلاب آن طوري که انتظار مي‌رفت، نتوانستيم به اهداف انقلاب برسيم. اين نگراني‌ها را ما از همان اوايل دهه شصت داشتيم و اين دغدغه‌ها را در نطق پيش از دستوري در سال ۶۳ بيان کردم و آن همان تسلط روابط بر ضوابط بود.
دبيرکل مجمع نيروهاي خط امام در ادامه اظهار کرد: از همان سال‌هاي ابتداي انقلاب اين اشکالات بروز پيدا کرد و تا امروز متراکم شده و تبديل به يک معضل اساسي شده است که البته ريشه در مسائل فرهنگي ما دارد. عناصر و افکار بيگانه از انقلاب وارد عرصه شد و بخشي از انديشه‌ها و تفکر ما را در اختيار گرفت که اساساً از ابتدا در انديشه ناب امام و انقلاب نبود. تفاوت زيادي مي‌بينيم از آنچه نظام و انقلاب امروز تلقي مي‌شود با آنچه در آن سال‌ها مدنظر امام و انقلابيون اصيل و پيشرو بود.
سيدهادي خامنه‌اي در ادامه، از انقلابيون پيشرو با تعبير «السابقون انقلاب» ياد کرد و گفت: در اين ايام دهه فجر جا دارد از السابقون انقلاب که بويژه در اين سال‌هاي اخير مورد بي‌مهري قرار گرفتند ياد کنيم؛ آقايان مهندس ميرحسين موسوي و مهدي کروبي و سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد که در حبس خانگي گرفتار هستند و اميدواريم هرچه زودتر از اين بلايا خلاصي حاصل کنند و سلامتي کامل و برخورداري از شرايط عادي زندگي و نيز برخورداري از حقوق اجتماعي و فردي نصيب ايشان شود.
نماينده پيشين مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در ادامه به يازدهمين انتخابات رياست جمهوري اشاره کرد و يادآور شد: انتخاباتي شکل گرفت و بخشي از نابساماني‌هاي ساختاري حکومت ما به سامان رسيد و دولتي سرکار آمده است که در آن تعادل و توازن در انديشه و عمل و تناسب در ساختار و تناسب در انتخاب نيروهاي انساني است و مي‌توان اميدوار بود که به تدريج مشکلات با اين دولت حل شود؛ البته انتقاد و راهنمايي عده‌اي از دلسوزان هم در ادامه راه لازم است.
وي همچنين گفت: از جمله انتقاداتي که مي‌توان به دولت مطرح کرد، اين است که دولت بايد توسعه متوازن و همه‌جانبه را مدنظر قرار دهد و تکيه صِرف بر روي حل مشکل ديپلماسي کشور و عبور از بحران هسته‌اي در عين حال که لازم است، اما کافي نيست و تأمين‌کننده ابعاد گوناگون توسعه متوازن و همه‌جانبه نيست. دولت‌هاي نهم و دهم ضربات سنگيني به اقتصاد کشور وارد کردند و تورم و گراني و وابستگي و بيکاري فزاينده يادگار دولت گذشته است و بازار ما در اختيار چين و ترکيه بود. فقط استان سيستان و بلوچستان در دوره اصلاحات مي‌توانست گندم خاورميانه را تأمين کند اما در پي بي‌تدبيري‌هاي دولت قبلي، امروز ما واردکننده گندم هستيم. همه اين معضلات و مشکلات در جاي خود بايد رسيدگي شود اما نبايد در مسائل سياسي و فرهنگي که ضربات کمتر از عرصه اقتصادي نبود فراموش شود.
اين فعال سياسي همچنين با بيان اينکه "در عرصه سياسي و فرهنگي و نبود آزادي‌هاي سياسي و مطبوعاتي و استقرار فضاي رعب و اختناق در کشور، دولت قبل ضرباتي به مراتب سنگين‌تر از عرصه اقتصاد به کشور وارد کرد که دولت جديد نبايد از آن غافل شود"، خاطرنشان کرد: وقتي رئيس‌جمهور محترم در اجلاس داووس از دنيا دعوت به سرمايه‌گذاري اقتصادي در ايران مي‌کند اما هنوز فضاي امنيتي بصورت کامل در کشور برچيده نشده است، دنيا نمي‌تواند به اين دعوت رئيس‌جمهور اعتماد کند.
وي ادامه داد: وقتي مسأله حصر آقايان موسوي و کروبي و خانم رهنورد حل نشده و نهادهاي نظامي و شبه نظامي فرادستي دارند و خارج از قانون در عرصه‌هاي سياسي و اقتصادي و فرهنگي جولان مي‌دهند، نمي‌توان انتظار داشت سرمايه‌گذار خارجي سرمايه‌اش را به کشور بياورد. در نتيجه توسعه متوازن و همه‌جانبه راه حل برون‌رفت از مشکلات است و تکيه صرف بر روي حل مشکل هسته‌اي و نيز تلاش براي کاهش تورم بدون ورود دولت به مسائل و معضلات سياسي و فرهنگي کارگشا نيست.
بر اساس اين گزارش، پيش از سخنان سيدهادي خامنه‌اي، مراسم جشن تولد شصت و ششمين زادروز وي توسط سازمان جوانان مجمع نيروهاي خط امام و کارکنان و اعضاي هيأت علمي پژوهشکده تاريخ اسلام برپا شد.



شنبه, 12 بهمن 1392 ساعت 12:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن