تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولتيماتوم دوستانه باشگاه فجر به ياوري!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اولتيماتوم دوستانه باشگاه فجر به ياوري!
مدير عامل باشگاه فجر شهيد سپاسي شيراز مي‌گويد به محمود ياوري اولتيماتوم دوستانه داده تا در بازي‌هاي آينده تيمش نتيجه بگيرد!

جعفر جعفري ابتدا درباره تساوي ديروز تيمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: يک امتياز خارج از خانه برايمان بد هم نبود هر چند بايد پيروز مي‌شديم و محکوم به برد بوديم. براي اينکه شرايطمان در جدول بهبود پيدا مي‌کرد بايد سه امتياز را بدست مي‌آورديم. با اين وجود بازيکنان و کادر فني تمام سعي و تلاش خود را کردند و به اعتقادم يک امتياز خارج از خانه هم خوب بود.

به گزارش ايسنا، وي افزود: هر سه تيم بالاي ما 23 امتيازي هستند بنابراين اگر در آينده نتيجه بگيريم اوضاع بهتر مي شود. هنوز هم اميدواريم چون فاصله امتيازيمان با رقبا کم است. هفته آينده هم مقابل تيم خوب پرسپوليس بازي داريم و مطمئن باشيد نتيجه مي‌گيريم. ما در دور رفت هم در دقايق آخر بازي مقابل آنها مساوي کرديم. پرسپوليس در کورس قهرماني است اما ما هم چاره‌اي جز شکستشان نداريم. بعد از پرسپوليس هم بايد به مصاف ذوب آهن، سايپا، مس و ملوان برويم که در دو بازي ميزبانيم. بازي‌هاي سختي است ولي نبايد کار را به اما و اگر بکشانيم. بايد خودمان گليم‌مان را از آب بيرون بکشيم. واقعا راه سختي داريم و خودمان هم به آن واقفيم.

مديرعامل باشگاه فجر شهيد سپاسي شيراز همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا تا پايان فصل از محمود ياوري حمايت مي‌کند يا تغييراتي در کادرفني تيمش خواهد بود، مطرح کرد: کادرفني فعلا کارش را با قوت انجام مي‌دهد و ياوري هم زحمتش را مي‌کشد. فعلا که حمايت مي‌کنيم! اما جلسات خصوصي را به همراه هيات مديره با ياوري داشته‌ايم و تذکرات لازم را داديم. فعلا اولتيماتوم دوستانه داده شده و هيات مديره براي جلوگيري از بروز حاشيه و استرس به تيم، تنها به صورت دوستانه با سرمربي صحبت کرده است!

جعفري با بيان اينکه صد در صد وظايفش در باشگاه را انجام داده است به ايسنا، گفت: قبل از بازي با راه آهن به تيم حقوق داديم و نزديک به 400 ميليون تومان که 40 درصد از کل مطالبات مي‌شود را پرداخت کرديم بنابراين در حال حاضر هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد. باور کنيد مسئولان استاني هم در اين زمينه هيچ کمکي نکردند. خودمان تلاش کرديم و از هر راهي که شده درآمدزايي داشتيم. دوست هم ندارم مغرور شويم و به موفع تمام روش هاي درآمدزايي باشگاه را اعلام خواهيم کرد. تنها مي خواهم بگويم بنده تمام وظايف خود را انجام داده‌ام و در رابطه با جذب بازيکن و پرداخت مطالبات کوچکترين کم کاري نداشتم.

شنبه 1392/11/12 11:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن