تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819903659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظمي‌: طلسم تساوي‌هاي ما نشکست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نظمي‌: طلسم تساوي‌هاي ما نشکست
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: امروز صحبت‌هاي نهايي را با توني اوليويرا انجام مي‌دهيم و کارهاي قرارداد اين مربي را به پايان مي‌رسانيم.

جمشيد نظمي در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعيت مذاکره با توني اوليويرا گفت: امروز صحبت‌هايي نهايي در مورد عقد قرارداد انجام مي‌دهيم. اوليويرا ديروز با حضور در ورزشگاه مسابقه را از نزديک مشاهده کرد.

وي افزود: روز گذشته استقبال خوبي از اين مربي در فرودگاه صورت گرفت و هواداران زيادي به ورزشگاه آمدند. اميدواريم به زودي تاثيرگذاري اين مربي را مشاهده مي‌کنيم. با توجه به اينکه امروز تمرينات تعطيل است اوليويرا از فردا در تمرينات تراکتورسازي شرکت خواهد کرد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز در مورد تساوي مقابل داماش گيلان گفت: در چند هفته اخير بازي هاي ما به تساوي رسيده و نتوانستيم طلسم اين تساوي را متاسفانه ديروز بشکنيم. اميدواريم در بازي‌هاي آينده با عملکرد خوبي که ارائه مي‌کنيم بتوانيم نتايج قابل قبولي را به دست بياوريم.

وي در مورد اينکه چه مسئله‌اي براي عقد قرارداد با اوليويرا هنوز حل نشده عنوان کرد: بايد به اوليويرا مقداري پول بدهيم که امروز در تدارک حل اين مسئله هستيم.

نظمي در ادامه تاکيد کرد: ما تمام تلاشمان را براي جذب توني اوليويرا انجام داديم. اميدواريم در سايه حمايت هواداران پازل موفقيت تيم تراکتورسازي تکميل شود و بتوانيم در ادامه نتايج خوبي بگيريم. هواداران در تراکتورسازي نقش پراهميتي دارند و تمام تلاش‌ها براي ايجاد جوي مناسب و روحيه خوب ميان هواداران است. ما به حمايت هواداران اميد داريم و دوست داريم در ديدار مقابل فولاد با حضور آنها نتيجه قابل قبولي کسب کنيم.

شنبه 1392/11/12 09:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن