تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802443136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمفونی از خرمشهر تا حلبچه را یک بانک منتشر کرد/ نهادهای موسیقی حمایت نکردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس بیژن کامکار درگفتگو با مهر:
سمفونی "از خرمشهر تا حلبچه" را یک بانک منتشر کرد/ نهادهای موسیقی حمایت نکردند
شیراز - خبرگزاری مهر: بیژن کامکار خواننده گروه موسیقی کامکارها، گفت: سمفونی "از خرمشهر تا حلبچه" را به جای اینکه نهادهای حامی موسیقی مورد حمایت قرار دهند، یک بانک منتشر کرد.



این خواننده موسیقی سنتی در حاشیه کنسرت بزرگ این گروه در شیراز درگفتگو با خبرنگار مهر افزود: علت اینکه کنسرت های برون مرزی آسان تر برگزار می شود، صرفا نظمی است که رعایت می شود، اما گروه کامکارها همیشه خود را مرهون معرفت مردم ایران می داند. لغو هیچ کنسرتی از سوی ما نبوده است وی اظهار کرد: وقتی وزیر ارشاد مجوزی را صادر می کند چون نماینده رئیس جمهوری است که اکثریت آرای مردم را کسب کرده، باید مورد پذیرش همه قرار گیرد، اما چنانچه کنسرتی از گروه ما در جایی لغو شده نیز بدانید که این موضوع از سوی ما نبوده است.

بیژن کامکار درباره فعالیت های گروه در قالب آلبوم های موسیقی، اعلام کرد: به تازگی یک آلبوم از سوی من، آلبومی نیز توسط اردشیر و گروهی که مستقل از کامکارها سرپرستی می کند به همراه یک آلبوم از کارهای هوشنگ و ارسلان کامکار که با قواعد و اصول سمفونی آشنایی دارند در مراحل ساخت قرار دارد. سمفونی "از خرمشهر تا حلبچه" را یک بانک منتشر کرد وی که در سمفونی "از خرمشهر تا حلبچه" با آهنگسازی هوشنگ و ارسلان کامکار خوانندگی کرده است، در مورد این سمفونی، گفت: با کمال تاسف اعلام می کنم این کار را در جایی که متولیان موسیقی کشور، یعنی وزارت ارشاد یا مرکز موسیقی صداوسیما باید آن را منتشر کنند، یک بانک خصوصی انتشار آن را را برعهده گرفته است.

بیژن کامکار با طرح این پرسش که حمایت از یک چنین اثری که در مورد خرمشهر و حلبچه است را باید یک بانک انجام دهد یا نهادهای حامی موسیقی، گفت: ما موسیقی تولید می کنیم، اما متاسفانه با وجود فناوریهای نوینی چون تلفن همراه و اینترنت که به داد اقتصاد و حتی بیماران رسیده، اما به هنر به ویژه موسیقی و سینما لطمه وارد کرده است. ضعیف ترین آلبوم موسیقی 40 تا 50 میلیون تومان هزینه دارد نوازنده سازهای کوبه ای گروه کامکارها، افزود: درحالیکه تلویزیون مارا راه نمی ددهد و تنها راه ارتباط گروه موسیقی ما با مردم آلبومهاست، ما نیز به همین خاطر آن را به جمعمان راه نمی دهیم. وی ادامه داد: قدیمها کاست بود و اکنون سی دی است و به این خاطر اصلا نمی شود آلبوم منتشر کرد چرا که ضعیف ترین آلبوم موسیقی اکنون 40 تا 50 میلیون تومان هزینه دارد. این هنرمند عرصه موسیقی سنتی و نواحی ایران، خاطرنشان کرد: اگر که می بینید ما کار تولید نمی کنیم به این خاطر است که حامی مالی نداریم چراکه آن چنان قدرتمند و دارا نیستیم که هزینه های آنرا برعهده بگیریم. حال اگر بخواهیم سمفونی هم بسازیم کار به یکصد میلیون تومان هم می رسد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن