تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803903888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار: پرسپولیس شایسته پیروزی بود/ داور شریفی را به اشتباه اخراج کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کرانچار: پرسپولیس شایسته پیروزی بود/ داور شریفی را به اشتباه اخراج کرد تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه تیم پرسپولیس شایسته پیروزی مقابل سپاهان بود، گفت: داور بازی، مهدی شریفی را به اشتباه اخراج کرد.


به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار عصر امروز (جمعه) پس از شکست تیم سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: هر دو تیم در این بازی عمکرد مطلوبی داشتند. آغاز مسابقه نشان داد که هر دو تیم به خصوص پرسپولیس با احتیاط وارد میدان شده اند.
وی افزود: هر دو تیم تلاش می کردند که به موقعیت نخست بازی دست یابند و پرسپولیس بر اثر اشتباه ما از این فرصت استفاده کرد و بعد از آن هم موقعیتی نصیب ما نشد.
وی ادامه داد: زمانی که بازی متعادل پیش می رفت، گل دوم پرسپولیس به ثمر رسید و سرنوشت بازی با این گل رقم خورد و پرسپولیس بازی را کنترل کرد.
سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به اخراج مهدی شریفی گفت: اخراج شریفی به شکل تلخی صورت گرفت و وی با محسن بنگر برخوردی نداشت. هر دو بازیکن برای تصاحب توپ رفتند و این اخراج باعث شد تیم ما در موقعیت نامناسب تری قرار گیرد.
کرانچار افزود: در نیمه دوم سعی کردم با آوردن محرم نویدکیا و محمد غلامی به تیم طراوت بدهم و مقداری هم موفق بودیم اما در ضربات آخر موفق نبودیم.
وی تصریح کرد: با نتایج امروز اوضاع جدول رده بندی لیگ برتر تغییر خاصی نکرده است و وضعیت قهرمانی مبهم است و پنج بازی پایانی تکلیف را مشخص خواهد کرد.
وی افزود: پرسپولیس با شایسگی مقابل سپاهان پیروز شد و به آنها که شانس های بیشتری داشتند تبریک می گویم. ما هم عمکرد خوبی داشتیم و از تلاش بازیکنانم متشکرم.
وی در باره احتمال غرور در بین بازیکنان سپاهان گفت: تیم ما امروز با احتیاط وارد میدان شد و می دانستیم که حریفمان می تواند خطرناک باشد و غروری ندیدیم.
کرانچار با بیان اینکه اخراج مهدی شریفی توسط داور اشتباه بود، افزود: وی مهاجمی است که خطاها همواره روی او صورت می گیرد. فکر می کنم اهمیت مسابقه ایجاد می کرد با بازی هجومی گام به این مسابقه بگذاریم تا ما را به صدر نزدیکتر کند.
وی گفت: هم ما و هم پرسپولیس برای حضور در کورس قهرمانی به 3 امتیاز مسابقه نیاز داشتیم و پرسپولیس بیشتر از ما تحت فشار بود. پرسپولیس می توانست گل های بیشتری بزند که واکنش های خوب رحمان احمدی مانع شد.
وی افزود: هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان، فوتبال هجومی را به نمایش می گذارند.
کرانچار در باره کم شدن شانس سپاهان برای قهرمانی با نتیجه امروز گفت: استقلال تهران و فولاد خوزستان با دیگر تیم ها در صدر فاصله دارند. این دو تیم شانس بیشتری دارند اما اگر بازی ها مساوی شود، شانس برای پرسپولیس و سپاهان هم وجود دارد.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: ما برای دفاع کردن مقابل پرسپولیس نیامده بودیم و هدف ما بازی سازی از خط دفاعی به میانی و حمله بود و گل اول را بر اثر اشتباه خودمان دریافت کردیم.
سرمربی سپاهان در باره اظهاراتش در مورد لغو اردوی تیم ملی فوتبال گفت: به هیچ وجه قصد نداشتم کارلوس کی روش را با قوانین و مقررات فیفا آشنا کنم و من نظر خودم را گفتم. درخواستم این بود که کی روش می توانست برنامه های تیم ملی را با تقویم فیفا هماهنگ کند و اخلالی به وجود نیاید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز (جمعه) در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با دو گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.
ورزشی (3). ** 9118 ** 7537 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن