تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818909878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوناچیچ: شانس بعد از مدت ها به مس کرمان رو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بوناچیچ: شانس بعد از مدت ها به مس کرمان رو کرد کرمان - ایرنا - سرمربی تیم مس کرمان گفت: در دیدار مقابل استقلال تهران شانس بعد از مدت ها به ما رو کرد و برای بازی خوب، با انگیزه و پر تلاش بازیکنان مس از آنها تشکر می کنم.


به گزارش ایرنا، ˈلوکا بوناچیچˈ عصر جمعه پس از دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال تهران در جمع خبرنگاران افزود: می دانستیم استقلال تیم خوبی است و می تواند برای ما دردسر ساز باشد اما بازیکنان ما سرحال و با نشاط بازی کردند.
وی ادامه داد: اگر ما همین بازی را مقابل نفت تهران انجام داده بودیم می توانستیم پیروز شویم اما به هر حال ما به بازی های بعدی فکر می کنیم.
وی تصریح کرد: در این دیدار زمین، توپ و میدان در اختیار ما بود اما آنها از لحاظ بازی فیزیکی و قدرت سرزنی بهتر از مس بودند و ما در این بخش مشکل داشتیم.
بوناچیچ، درباره اعلام پنالتی در نیمه اول این دیدار به سود استقلال تهران اظهار کرد: من غافلگیر شدم و البته رودباریان با مهار این ضربه پنالتی تیم ما را به ادامه کار امیدوار کرد.
وی بیان کرد: حضور برخی بازیکنان ما در این دیدار غنیمت بود و از تلاش همه آنها تشکر می کنم.
سرمربی تیم مس کرمان از پیوستن ˈمحمد فرخیˈ مربی بدنساز بومی به تیم مس کرمان خبر داد و گفت: تا پایان فصل با همین کادر به کار خود ادامه می دهیم.
بوناچیچ، با بیان اینکه زمین ناهموار اجازه کار کردن را به ما نمی دهد، گفت: زمین برای هر دو تیم شرایط یکسانی داشت.
وی در مورد دیدار جام حذفی استقلال و مس در هفته آینده اظهار کرد: فقط برای انجام بازی و صرف هزینه به تهران نمی رویم و اگرچه تیم استقلال مدعی است اما جالب بودن فوتبال به مشخص نبودن نتایج قبل از انجام بازی است.
وی تاکید کرد: هیچ کجا ننوشته اند که مدعی می تواند تا آخر پیروز شود و ما همه تلاش خود را انجام می دهیم.
سرمربی مس کرمان گفت: برای تیم مس کرمان دیدارهای لیگ برتر اهمیت بیشتری نسبت به جام حذفی دارد و اگر به عنوان مثال ما برای ماندن در لیگ برتر 5 درصد شانس داشته باشیم برای همان پنج درصد می جنگیم.
تیم های استقلال تهران و مس کرمان به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.ک/2
7443/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن