تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ برتر فوتبال؛ برتری پرسپولیس درنیمه نخست/سپاهان 10 نفره شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ برتر فوتبال؛ برتری پرسپولیس درنیمه نخست/سپاهان 10 نفره شد تهران - ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیمه نخست دیدار با سپاهان اصفهان را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود پایان داد.


به گزارش ایرنا، این دیدار از ساعت 17 امروز (جمعه) در حضور حدود 20 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.
توقف استقلال تهران و فولادخوزستان که در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند، سبب شد تا بازیکنان پرسپولیس با انگیزه فراوانی پای به میدان گذاشته تا آخرین شانس های قهرمانی خود را جستجو کنند.
پرسپولیس با وجود اینکه در این دیدار پیام صادقیان، امید عالیشاه و محمد نوری را در اختیار ندارد بازی را به خوبی آغاز کرد و در دقیقه دهم به گل نخست رسید.
ارسال محسن مسلمان با ضربه سر زیبای محمدعباس زاده همراه شد و درون دروازه سپاهان قرار گرفت. هشت دقیقه بعد و درحالیکه سپاهان برای جبران گل خورده تلاش می کرد اشتباه عجیب شجاع خلیل زاده توپ را به حمیدرضا علی عسگر رساند که این بازیکن با ضربه ای فنی اختلاف را به دو گل افزایش یافت.
در ادامه سپاهان با حرکات بازیکنان جوان و سرعتی خود از کناره ها سعی بر جبران گلهای خورده داشت که با سد دفاعی میزبان روبرو شد.
در دقیقه 36 این دیدار مهدی شریفی مهاجم سپاهان که در 6 بازی متوالی گذشته برای تیم خود گلزنی کرده بود پس از تکلی خشن روی محسن بنگر با کارت قرمز مواجه و از زمین اخراج شد تا کار شاگردان زلاتکو کرانچار برای جبران نتیجه بسیار دشوار شود.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با حساب 2 بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.
ورزشی(2)**3783**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن