تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت نشدن ایران به نشست زنو دو بزرگترین اشتباه سازمان ملل بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دعوت نشدن ایران به نشست زنو دو بزرگترین اشتباه سازمان ملل بود یاسوج - ایرنا - امام جمعه موقت یاسوج گفت: نشست ژنو دو برای رفع مساله سوریه برگزار شد در حالی که دعوت نشدن ایران به این اجلاس جزو بزرگترین اشتباهات مسوولان سازمان ملل متحد بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: برخی سیاستمداران دنیا این نکته مهم را به خوبی می دانند که مساله سوریه بدون حضور و دخالت ایران قابل رفع شدن نیست.
وی بیان کرد: امت اسلامی بیدار شده و می توانند با اتحاد و پیروی از فرامین راهگشای رهبر معظم انقلاب نقشه های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنند.
حسینی صدر اظهار کرد: وزیر امور خارجه آمریکا در نشست سیاسی و اقتصادی داووس سوئیس اعلام کرد هرگز به ایران اجازه داده نمی شود نیروگاه هسته ای بوشهر را راه اندازی کند، نیروگاه اتمی اراک نباید تکمیل شود و یا عقب نشیتی آمریکا از منطقه خاورمیانه محال است.
وی عنوان کرد: مسوولان اجرایی ایران نیز در مقابل این سخنان بی پایه و اساس وزیر امور خارجه آمریکا موضع گیری کردند.
حسینی صدر ابراز داشت: آمریکا و متحدانش تاکنون دچار شکست های مفتضحانه و ضررهای مالی هنگفت در منطقه خاورمیانه شده اند.
امام جمعه موقت یاسوج با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی از رویدادهای مهم ایران و جهان در یک قرن اخیر بوده است.
حسینی صدر گفت: امام خمینی (ره) از سال ها قبل با مطرح کردن موضوع حکومت اسلامی و ضرورت تشکیل آن زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کرده بود.
وی بیان کرد: دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی معنوی بودن و برخاسته شدن آن از احکام دین مبین اسلام است.
حسینی صدر اظهار کرد: اهمیت پیروزی انقلاب و عوامل موثر در شکل گیری آن برای قشرهای مختلف ملت ایران و به ویژه نسل جوان تبیین شود.
وی عنوان کرد: به کوری چشم دشمنان امسال نیز ملت ایران با توجه به شرایط کنونی جهان حضوری پرشور و گسترده در مراسم های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهند داست.
7535/671/ 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن