تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802472151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروين:پرسپوليس شايستگي قهرماني را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پروين:پرسپوليس شايستگي قهرماني را دارد
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: پاي تلويزيون مرديم و زنده شديم تا سوت پايان بازي به صدا درآمد و خيالمان از پيروزي در اين بازي مهم و 6 امتيازي راحت شد.

 به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، علي پروين درباره برتري امروز سرخ‌پوشان مقابل سپاهان، گفت: امروز روز خوبي براي پرسپوليس بود. بازي مهمي داشتيم و پاي تلويزيون مرديم و زنده شديم تا سوت پايان بازي به صدا درآمد و خيالمان از پيروزي در اين بازي مهم و 6 امتيازي راحت شد.

وي ادامه داد: اين بازي به نوعي مثل فينال بود. در اين هفته ها رقابت تيم هاي بالاي جدول با همديگر از اهميت و حساسيت بالايي برخوردار است و خوشبختانه ما تا پايان فصل با تيم هاي بالاي جدول بازي نداريم، اما 4-5 تيم ديگر بالاي جدول با هم بازي مي کنند و اين مي تواند به نفع ما باشد.

پروين در ادامه از کادرفني و بازيکنان پرسپوليس تمجيد کرده و گفت: دست آقاي دايي، دستيارانش و بازيکنان درد نکند. يک وقتي است مي بريم اما خوب بازي نمي کنيم. امروز پرسپوليس هم خوب بازي کرد و هم سه امتياز اين بازي 6 امتيازي را گرفت و از رسيدن رقيب به امتياز جلوگيري کرد.

مديرعامل پرسپوليس افزود: به نظرم آقاي دايي توانست در چند روز اخير بچه ها را از نظر روحي رواني به شرايط خوبي برگرداند و اين در کنار مسائل فني و تصميمات خوبي که کادرفني ما داشتند سهم زيادي در پيروزي پرسپوليس داشت. به آقاي دايي و بازيکنان پرسپوليس خسته نباشيد مي گويم، گل کاشتند. آنها دل هواداران را شاد کردند. حالا پرسپوليس نه تنها به کسب سهميه آسيايي اميدوار شده بلکه بعد از برد مقابل سپاهان شانس قهرماني اش در ليگ برتر افزايش پيدا کرده و همه اميدوار شده اند که پرسپوليس با برتري در بازي هاي آتي و استفاده از غفلت حريفان بتواند صدر جدول را پس بگيرد.

پروين تصريح کرد: انصافاً پرسپوليس امسال شايستگي قهرماني را دارد. اين تيم امسال بازي هاي خوبي را به نمايش گذاشته و در نيم فصل نيز صدرنشين بود. ما اميدواريم بچه ها به حق خودشان برسند و بتوانند با کسب عنوان قهرماني دل هواداران را شاد کنند.

پروين در خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: هواداران امسال و در شرايطي که تيم در دو سه فصل گذشته اوضاع بحراني داشت و در جدول در رده هاي بالا نبود آمدند و از تيم حمايت و پشتيباني کردند و همين حمايت هايشان تاثير زيادي در صدرنشيني پرسپوليس در فصل جاري مسابقات داشت. حالا با اين بردي که تيم آورده و شانس قهرماني اش افزايش پيدا کرده مطمئن هستم هواداران پرسپوليس ميدان را خالي نکرده و تعصب خودشان را نشان خواهند داد.

وي گفت: هواداران هشيار باشند، آنها بايد در بازي هاي بعدي استاديوم را پُر کنند. حمايت هواداران در اين هفته ها نقش زيادي در قهرماني پرسپوليس و کسب امتيازات حياتي در بازي هاي آتي خواهد شد. نيازي نيست که توضيح بيشتر بدهم؛ هواداران خودشان پشتيبان تيمشان هستند. آنها قطعاً در بازي هاي بعد حضور پرشماري در استاديوم خواهند داشت و با حمايت همه جانبه از تيم تا دقيقه نود سهم خود را براي پيشرفت تيم و کسب امتيازات مهم ادا خواهند کرد. اميدوارم ما هم بتوانيم هرچه زودتر منابع مالي به تيم تزريق کنيم تا بچه ها با آرامش و تمرکز و با دغدغه کمتر بتوانند پنج بازي باقي مانده را با برد و يا کسب حداکثر امتيازات پشت سر بگذارند و از توقف احتمالي رقبا استفاده کرده و با قهرماني دل هواداران را پس از چند سال خون دل خوردن شاد کنند. بنده هم بعد از کنفرانس مطبوعاتي با آقاي دايي تماس مي گيرم و اين پيروزي مهم را به ايشان و بچه ها تبريک خواهم گفت و اميدوارم که با درايت کادرفني و درايت بچه ها اين روند ادامه يابد و ما شاهد خوشحالي هواداران و سربلندي شان باشيم.



جمعه 1392/11/11 19:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن