تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819615656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمزي 6 هفته ديگر خانه‌نشين شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رمزي 6 هفته ديگر خانه‌نشين شد
آسيب ديدگي هافبک ولزي توپچي‌هاي لندن او را به مدت 6 هفته از همراهي شاگردان آرسن ونگر محروم کرد.

تشديد مصدوميت پيشين آرون رمزي، اين بازيکن ولزي را در حالي که هنوز دوره ريکاوري‌اش به پايان نرسانده بود 6 هفته ديگر از همراهي توپچي‌ها لندن محروم کرد.

به گزارش تسنيم، رمزي 23 ساله که 26 دسامبر سال 2013 (5 دي) از ناحيه ران مصدوم شده بود در ابتداي هفته جاري به تمرينات آرسنال برگشته بود اما بازگشت او نتيجه‌اي جز تشديد مصدوميتش نداشت و اين اتفاق او را از بازي روز سه شنبه توپچي‌ها برابر ساوتهمپتون در ليگ برتر محروم کرد.

آرسن ونگر، سرمربي فرانسوي آرسنال با اعلام اين خبر و تاييد خانه‌نشيني 6 هفته رمزي، گفت براي پر کردن خلا اين بازيکن ولزي تلاش خواهد کرد پيش از پايان بازار نقل وانتقالات ژانويه، يک هافيک جديد بخرد.

وي گفت: آرون رمز از 4 تا 6 هفته خانه‌نشين شده اما من تصور مي‌کنم او 6 هفته کامل از ميادين دور خواهد بود. در تلاشيم تا بازيکني جديد را به جاي او جذب کنيم.

مصدوميت و خانه‌نشيني رمزي در شرايطي است که تئو ولکات ديگر هافبک توپچي‌ها هم چندي پيش به خاطر پارگي رباط صليبي تا پايان فصل خانه‌نشين شد و همچنين متيو فلاميني، هافبک فرانسوي تيم نيز محروم است. تساوي آرسنال در خانه ساوتهمپتون، صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس را بعد از چندين هفته از توپچي‌ها گرفت و اين فرصت را به منچسترسيتي داد تا صدرنشين جديد جدول شود.

جمعه 1392/11/11 16:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن