تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802749016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولتمردان با تبیین دستاوردهای انقلاب، امید را در وجود مردم زنده کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی آیت الله دری نجف آبادی/
دولتمردان با تبیین دستاوردهای انقلاب، امید را در وجود مردم زنده کنند
اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: مسئولان و دولتمردان باید بتوانند با بیان آموزه های اسلام، پیامبر و ائمه اطهار(ع) و تبیین دستاوردهای انقلاب، امید را در وجود مردم به خصوص جوانان زنده کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه در مصلای اراک افزود: انقلاب ایران با سه ویژگی استعمار ستیزی، استکبار ستیزی و پرهیز از خشونت به بار نشسته است و باید دولتمردان این اهداف جمهوری اسلامی ایران را تبیین کنند. وی دهه فجر را دهه خدمت ، عبادت، عزت، شرافت و خدمت به مردم دانست و اظهارداشت: مسئولان در این دهه باید به ارزیابی نقاط ضعف و قوت برنامه های گذشته خود پرداخته و در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در جهت توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور و انقلاب اسلامی حرکت کنند. ایرانیان از تهدیدات نمی ترسند آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ستاد برگزاری جشن دهه مبارک فجر باید با تبلیغات گسترده مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه تشویق کند اظهارداشت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن به استکبار و کسانی که می گویند گزینه نظامی را روی میز دارند خواهد فهماند که ایرانیان از تهدیدات آنها نمی ترسند و پشتیبان همه جانبه آرمان های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری هستند. امام جمعه اراک همچنین به حضور گسترده و پرشور مسئولان و مردم استان مرکزی در بیت تاریخی امام راحل در روز 12 بهمن همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تاکید کرد و گفت: می توان این کار بزرگ را در کشور به یک سنت تبدیل کرد بطوری که همه ساله و به طور خودجوش مردم روز 12 بهمن از نقاط کشور خود را به بیت تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی برسانند. وی عنوان کرد: همچنین تمام برنامه هایی که نهادهای دولتی و خصوصی در دهه مبارک فجر برگزار می کنند باید پر محتوا و مطابق خواست مقام معظم رهبری باشد. امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: ملت ایران الگوی ملت های آزادیخواه جهان و انقلاب اسلامی ایران نماد مقابله با سردمداران استکبار جهانی است و تمامی دستاوردهای امروز آن در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و آرمان های امام خمینی (ره)و منویات و تدابیر رهبری معظم انقلاب به دست آمده است که باید قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در مقابل تمام قدرت های غربی و شرقی ایستاد و طلسم دو هزار و 500 ساله رژیم شاهنشاهی را شکست و نظام جمهوری اسلامی را تاسیس کرد که تا صد ها سال آینده برجا خواهد ماند.  17 درصد از مدارس و 20 درصد از دانشگاه ها گرفتار آسیب های اجتماعی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر حل مشکل معیشت مردم ادامه داد: قوای سه گانه کشور و همه ارگان ها و مسوولان باید در دست هم دهند تا دو مشکل عمده و مهم تورم و رکود اقتصادی را از کشور ریشه کن کنند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: نقدینگی و معوقات بانکی باید به سمت تولید و سرمایه گذاری در کارخانه ها سوق داده شود تا موجب اشتغالزایی برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری در جامعه شود.

وی بیان کرد: مسوولان با مدیریت صحیح و کارآفرینی باید از میزان تورم کاسته و چرخ های اقتصاد و توسعه کشور را به سمت تولید به حرکت در آورند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: کشور ایران دارای استعدادهای زیادی در زمینه های علمی، صنعتی و کشاورزی است که باید با اتکا به تولید ملی و داخلی از مصرف گرایی و وابستگی به کشور های دیگر کاسته و موجب خود اتکایی و خودباوری در زمینه های مختلف فراهم شود. امام جمعه اراک با اشاره به اینکه 17 درصد از مدارس و 20 درصد از دانشگاه های سراسر کشور گرفتار انواع آسیب های اجتماعی است اضافه کرد: نوشتن مقاله و کتاب، سرکشیدن به مدارس و دانشگاه ها و گفتمان های تخصصی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.


۱۳۹۲/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن