تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

6500 دانش آموز در مدارس استثنایی مازندران تحصیل می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سیاحی:
6500 دانش آموز در مدارس استثنایی مازندران تحصیل می کنند
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندارن گفت: شش هزار و 500 دانش آموز معولال تحت پوشش این مرکز است که در 72 مدرسه تحصیل می کنند.



علی سیاحی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از مجموع مدارس استثنایی استان، 20 مدرسه اختلال یادگیری است که در مجموع شش هزار و 500 دانش آموز را تحت پوشش دارند. وی عنوان کرد: سه هزار و 100 دانش آموز در مدارس اتثتثنایی و سه هزار و 400دانش آموز نیز در مدارس عادی مشغول تحصیل هستند. وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری کاتی گفت: در این جشنواره پنج غرفه به مدارس استثنایی تعلق دارد و همه دانش آموزان ما علاوه بر آموزش مهارت ها، فعالیتهای فرهنگی و هنری را با الزامات اجتماعی در قالب فعالیتهای مختلف انجام می دهند. سیاحی افزود: یکی از این فعالیتها، نمایشگاه است و قرار است تا عید 93 نمایشگاههای از دستاوردهای معلولان برگزار شود که نمایاندن توانانیی افراد معلول به جامعه از اهداف است. مدیر آموزش و پرروش استثنایی مازندران گفت: علت موفقت افراد معلول در نمایشگاهها این است که این عده نگاه عمیق تری دارند و توجه و توجه بیشتری به آموزش ها و یادگیری مارت ها نشان می دهند.سیاحی گفت: شر موفق برای آدمهای سالم این است که توانمندیهای افراد معلول را ببینند و از آن درس بگیرند. وی اظهار داشت: فهماندن یک زندگی رضایتبخش برای فرد معلول و کم کردن رنج خانواده هایشان از مهمتریت اهداف است و آدمهای سالم تنها می توانند به معولان توجه کنند ولی دسلسوزی نکنند. وی گفت: جشنواره کاتی فرصتی برای نمایندن توانایی معلولان به انسانهای سالم است و امیدواریم بتوانیم این مسئله را در جامعه پایه گذاری کنیم.


۱۳۹۲/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن