تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805395871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميلان مي‌تواند اتلتيکو را شکست دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ميلان مي‌تواند اتلتيکو را شکست دهد
مهاجم ملي پوش ميلان از شانس بسيار بالاي تيمش براي شکست دادن اتلتيکو مادريد در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سخن گفت. او مي‌گويد هدف اصلي اين تيم کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد است.

ميلان در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه(30 بهمن) در سن سيرو از اتلتيکو مادريد تيم آماده اين روزهاي رقابت‌هاي ليگا پذيرايي خواهد کرد.

با توجه به شرايط کابوس وار ميلان در فصل جاري بسياري شانس اتلتيکو مادريد را براي صعود به مرحله بعد بيشتر مي‌داند اما ماريو بالوتلي مهاجم جنجالي روسونري معتقد است که او و هم تيمي‌هايش با شکست اتلتيکو مادريد جواز صعود به يک چهارم را به دست خواهند آورد.

به گزارش ايسنا، بالوتلي يکي از بااستعدادترين بازيکنان فوتبال جهان به شمار مي‌آيد اما حاشيه‌هاي زياد او باعث شده است تا نتواند خود را به عنوان يک بازيکنان حرفه‌اي و قابل اعتماد ثابت کند. او پس ازجدايي از منچستر سيتي به ميلان آمد تا شايد حاشيه‌هايش تمام شود و بر روي فوتبال تمرکز کند اما در اين تيم ايتاليايي هم کم حاشيه نداشته است با اين حال در گلزني موفق بوده است و يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان اين تيم به شمار مي‌آيد.او در سخناني که روزنامه اسپورت کاتالونيا منتشر کرد، گفت:اميدواريم که در ليگ قهرمانان اروپا نتايج خوبي کسب کنيم و سال را با بهترين نحو ممکن به پايان رسانيم. ديدار سختي برابر اتلتيکو مادريد پيش رو داريم. اميدوارم که نمايش خوبي در اين ديدار داشته باشيم و بتوانيم با غلبه بر اين تيم به دور بعد صعود کنيم. ميلان تواناي شکست دادن اتلتيکو مادريد را دارد. بر اين باورم که مي‌توانيم با شکست اين تيم به مراحل بالاتر صعود کنيم حداقل اين را بگويم که برابر اين تيم اسپانيايي حريف دست و پا بسته‌اي نخواهيم بود و مي ‌توانيم دو بازي بزرگ و با کيفيت را به نمايش گذاريم.

ميلان در فصل جاري رقابت‌هاي سري A نمايش بسيار ضعيفي داشته است و بدترين نتايج تاريخ خود را کسب کرده است. عملکرد بد ميلان در فصل جاري باعث شد تا سران اين باشگاه سرانجام تصميم به اخراج ماسيميليانو آلگري گيرند و کلارنس سيدورف هلندي را به عنوان جانشين او انتخاب کنند. روسونري با آمدن سيدورف جان تازه اي گرفته است و در دو ديدار اخير خود به پيروزي رسيده است. بالوتلي مي‌گويد هدف اصلي تيم او در اين فصل کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد است او گفت: بايد اعتراف کنيم که ميلان در فصل جاري نتايج خوبي کسب نکرده است. مي خواهيم با قرار گرفتن در جمع سه تيم برتر سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد را به دست آوريم. با توجه به جدول رده‌بندي سخت است که جزو سه تيم نخست باشيم اما تمام تلاش خود را مي کنيم. حتي اگر نتوانيم سهميه حضور در اين رقابت‌ها را کسب کنيم همه چيز براي ما پايان يافته نيست. مهم اين است که ما تمام تلاش خود را بکنيم و برابر همه حريفان با انگيزه بالا به ميدان رويم.

بالوتلي با آمدن سيدورف به روزهاي اوج خود برگشته است. او در چهار ديداري اخير ميلان چهار گل به ثمر رسانده است.ميلان در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي سري A با 28 امتياز در جايگاه نهم قرار دارد وبا تيم سوم 16 امتياز اختلاف دارد و همين مسئله باعث شده است تا شانس بسيار کمي براي کسب سهميه داشته باشد. در جدول رده‌بندي يوونتوس با 56 اميتاز صدرنشين است. رم با 50 و ناپولي با 44 اميتاز به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.

جمعه 1392/11/11 09:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن