تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804579900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد گودرزي بر حمايت فدراسيون از سرخابي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تاکيد گودرزي بر حمايت فدراسيون از سرخابي‌ها
رئيس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد که اگر صدا و سيما حق واقعي پخش تلويزيوني را ندهد، فوتبال را تعطيل خواهد کرد.

علي کفاشيان درباره لغو اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي عنوان کرد: کي‌روش صبح روز چهارشنبه با من در اين باره صحبت کرد و گفت وقتي بازيکنانم را در اختيار ندارم رفتن به اين اردو فايده‌اي ندارد و با شرايط کنوني فقط خودم و دستيارانم بايد به اردو برويم! کي‌روش با توجه به اين شرايط ترجيح داد اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي لغو شود.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: بايد حق را به سرمربي تيم ملي داد چرا که وقتي 8،9 بازيکن خود را ندارد نمي‌تواند خواسته‌هايش را در اردو پياده کند و به همين دليل تصميم گرفته شد اردوي آفريقاي جنوبي لغو شود.

کفاشيان اظهار داشت: اگر باشگاه‌ها به تعهدات خود عمل مي‌کردند تيم ملي امروز دچار اين مشکل نمي‌شد. بازيکناني همانند نکونام، جباري، منتظري، تيموريان و جلال حسيني زماني که مي‌بينند باشگاه‌هاي‌شان به تعهداتي که داده‌اند عمل نمي‌کنند به خارج از کشور مي‌روند. همين بازيکنان با نصف قيمت هم حاضرند در تيم‌‌هاي‌شان بمانند ولي زماني که باشگاه‌ها به آنچه که تعهد کرده‌اند عمل نمي‌کنند راه خارج را در پيش مي‌گيرند.

رئيس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: دست فدر اسيون هم خالي است و نمي‌توانيم به باشگاه‌ها در اين زمينه کمک کنيم. متاسفانه اکنون شرايط خوبي حاکم نيست و بازيکنان به همديگر نگاه مي‌کنند و مي‌بينند که يک نفر به ليگ‌هاي عربي رفته و از نظر مالي هم تامين شده در نتيجه آنها هم ترغيب مي‌شوند که تيم‌هايشان را ترک کنند. اين شرايط اصلا به نفع فوتبال ايران نيست.

وي اضافه کرد: زماني که بازيکن از لحاظ روحي و رواني خوب نباشد نمي‌تواند عملکرد مناسبي داشته باشد. باشگاه‌هاي ما به دليل مشکلاتي که دارند نمي‌توانند بازيکنان خود را نگه دارند و به همين دليل شاهد بروز اين اتفاقات هستيم.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که کي‌روش تا پيش از حضور منتظري، نکونام و جباري در قطر اردوي تيم ملي را لغو نکرده بود اما پس از اين موضوع و با توجه به احتمال حضور تيموريان در ليگ قطر اردو را لغو کرد، گفت: واقعيت اين است که زور ما به باشگاه‌هاي خارجي نمي‌رسد و نمي‌توانيم به آنها بگوييم از 20 فروردين بازيکنان ايراني‌شان را به ما بدهند اما از آنجايي که تيم‌هاي ايراني منافع ملي را در نظر مي‌گيرند مي‌توانيم از آنها بخواهيم بازيکنان‌شان را به تيم ملي بدهند.

وي با بيان اينکه در اين شرايط زورمان به باشگاه‌هاي داخلي مي‌رسد، درباره انتقاد قلعه‌نويي از لغو اردوي تيم ملي به خاطر حضور 3 بازيکن در ليگ قطر عنوان کرد: از قلعه‌نويي انتظار داريم که به تيم ملي کمک کند. همه ما به عنوان يک ايراني دوست داريم تيم ملي کشورمان در جام جهاني 2014 خوب ظاهر شود و انتظار کمک از تيم‌هاي باشگاهي داريم ما اين انتظار را نمي‌توانيم از تيم‌هاي خارجي داشته باشيم چرا که آنها دل‌شان به حال ما نمي‌سوزد اما باشگاه‌هاي ما دنبال منافع ملي هستند و به همين دليل از آنها مي‌خواهيم با تيم ملي همکاري کنند.

رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به شرايط حاکم تصريح کرد: وقتي مجلس تصويب مي‌کند که پولي به باشگاه‌هاي ما نرسد و صدا و سيما هم حق پخش واقعي را به ما نمي‌دهد ناچاريم برنامه ديگري در پيش بگيريم تا بتوانيم جلوي نابودي فوتبال را بگيريم.

کفاشيان در توضيح بيشتر اين برنامه‌ها به تسنيم گفت: اگر صدا و سيما حق پخش واقعي را به ما ندهد از سال آينده جلوي پخش مسابقات را مي‌گيريم و اجازه نمي‌دهيم مسابقات ليگ و جام حذفي از صدا و سيما پخش شود.

وي در پاسخ به اين سوال که تا چه اندازه اين تهديد جدي است، خاطرنشان کرد: مطمئن باشيد که اگر خواسته‌مان برآورده نشود اين کار را خواهيم کرد. فوتبال با اين شرايط رو به نابودي است و باشگاه‌هاي ما حق‌شان را مي‌خواهند. ما نمي‌توانيم نابودي فوتبال را تماشا کنيم و اگر قرار است صدا وسيما حق ما و باشگاه‌ها را ندهد جلوي پخش مسابقات را خواهيم گرفت.

کفاشيان يادآور شد: فدراسيون فوتبال مبلغ 160 ميليارد تومان را براي حق پخش تلويزيون درخواست کرده و اگر اين خواسته محقق نشود ما کار را مي‌خوابانيم و هر فردي که مي‌تواند با اين شرايط کار کند، "بسم‌الله"، بيايد و کار کند. اگر صدا و سيما حق پخش واقعي را ندهد نه ليگ خواهيم داشت و نه تيم ملي و فقط مي‌توانيم شب‌ها مسابقات ليگ‌هاي اروپايي را از تلويزيون ببينيم و لذت ببريم!

وي تاکيد کرد: حيات باشگاه‌هاي ما به خطر افتاده آن هم به اين دليل که حق آنها داده نمي‌شود. همه بايد کمک کنند تا فوتبال نفسي دوباره بکشد و اگر شرايط اين‌گونه باشد دور فوتبال را خط مي‌کشيم و آن را تعطيل مي‌کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين پرسش که وزارت ورزش و جونان به فدراسيون کمک خواهد کرد به تسنيم گفت: با معاون اداري و مالي وزارت ورزش و جوانان صحبت کردم و قرار شد تمهيدات لازم در اين زمينه انديشيده شود. وزير ورزش و جوانان نيز به من تاکيد کرد که باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس را بيشتر مورد حمايت قرار دهيم و ما نيز در نظر داريم در سازمان ليگ با در نظر گرفتن راهکاري درست و قانوني کاري کنيم که اين 2 باشگاه روي پاي خود بايستند و اتفاقاتي نظير جدايي بازيکنان اين تيم در ميانه فصل رخ ندهد.

کفاشيان بار ديگر با اشاره به گلايه‌هاي کي‌روش تصريح کرد: او حق دارد و بايد سمتي برويم که شرايط مطلوب براي تيم ملي فراهم شود. بايد باشگاه‌ها مورد حمايت قرار گيرند، عقب‌افتادگي‌ها جبران شود و شرايط براي موفقيت تيم ملي فراهم شود. در اين صورت است که مي‌توانيم به آينده فوتبال ايران خوشبين باشيم.

وي درباره اسپانسر تيم ملي يادآور شد: پس از اينکه اسپانسر قبلي به تعهدات خود عمل نکرد با يک شرکت داخلي ديگر وارد مذاکره شديم و قرار است تا هفته آينده جواب نهايي را به ما بدهند.

رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا تضميني وجود دارد که اين اسپانسر نيز به سرنوشت قبلي دچار نشود، گفت:‌آنها قول داده‌اند اگر مذاکرات به نتيجه قطعي برسد مبلغ خوبي را در ابتدا به ما بدهند.

جمعه 1392/11/11 08:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن