تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاس آموزشی مربیگری آمادگی جسمانی ویژه بانوان در رودسر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان مودبی تصریح کرد:
کلاس آموزشی مربیگری آمادگی جسمانی ویژه بانوان در رودسر برگزار شد
رودسر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی مربیگری آمادگی جسمانی ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.



رضا مودبی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دومین دوره آموزش مربیگری آمادگی جسمانی بانوان در کانون فرهنگی تربیتی کوثر رودسر برگزار شد که تعداد 40 نفر از بانوان از شهرستان رودسر و شهرهای همجوار زیر نظر استادن دوره تئوری رشته آمادگی جسمانی را فرا گرفتند. وی اظهارداشت: چهار نفر مربی به مدت پنج روز در این دوره آموزشی تدریس کردند که در پایان از شرکت کنندگان در این کلاس ها آزمون کتبی به عمل آمد. رئیس ورزش و جوانان رودسر هدف از برگزاری این دوره از کلاس ها را تربیت مربیان آمادگی جسمانی بانوان عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع ورزش همگانی و نهادینه کردن آن در سطح جامعه و به ویژه در قسمت بانوان این دوره آموزشی در راستای ارتقا سطح دانش مربیان برگزار شد. وی افزود: کلاس های آموزش عملی این دوره نیز تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد و در پایان دوره نفراتی که آزمون های تئوری و عملی را با موفقیت سپری کنند گواهینامه مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی را دریافت خواهند کرد. مودبی افزود: در صدد هستیم سال آینده کلاس آموزشی مربیگری آمادگی جسمانی بانوان درجه دو را در این شهرستان برگزار کنیم. وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد این دوره در سطح استانی یا کشوری برگزار شود. رئیس ورزش و جوانان رودسر همچنین از برگزاری کلاس آموزشی آمادگی جسمانی درجه سه ویژه آقایان در آینده در این شهرستان خبر داد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن