تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زن جوان با همدستی دو نفر، پسر جوان را سوزاندند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



زن جوان با همدستی دو نفر، پسر جوان را سوزاندند
دو مرد و زن جوان که پس از قتل قربانی خود جسد او را در باغی به آتش کشیده بودند، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.




  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، دو مرد و زن جوان که پس از قتل قربانی خود جسد او را در باغی به آتش کشیده بودند، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.   فروردین ماه سال ۹۱ کشف جسد سوخته ای در یکی از باغات اطراف شهرستان اسدآباد همدان به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

در ادامه تیمی از ماموران در محل جنایت حاضر شده و متوجه شدند جسد متعلق به مرد ناشناسی است که پس از قتل در محل دیگری به آنجا منتقل و به آتش کشیده شده است.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول را آغاز کردند.

همزمان با کشف جسد خانواده پسر جوانی با مراجعه به اداره آگاهی از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند که با بررسی این شکایت مشخص شد جسد کشف شده متعلق به پسر جوان به نام "احمد" است.

با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و کارآگاهان رد پای زن جوانی را در این ماجرا کشف کردند.

زن جوان به نام «نیلوفر» دستگیر و در بازجویی ها اعتراف کرد احمد از سوی دو تن از بستگان من به نام های «میثم» و «علی» به قتل رسیده است.

با شناسایی هویت عاملان این جنایت کارآگاهان راهی خانه آنها شده اما متوجه شدند دو مرد جنایتکار از شهرستان اسدآباد گریخته و به محلی نامعلوم رفتند.

رئیس پلیس شهرستان اسدآباد با اعلام این خبر، افزود: با گذشت دو سال از این جنایت ماموران مخفیگاه دو متهم فراری را در یکی از استان های همجوار شناسایی کرده و شامگاه دیروز در عملیاتی ضربتی عاملان این جنایت را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ اقبالیان گفت: متهمان در بازجویی ها به ارتکاب این قتل با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کردند که تحقیقات از آنها در اداره آگاهی ادامه دارد.   2013




۱۳۹۲/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن