تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اينتر به دنبال خريد هرنانس و انتقال ناني


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اينتر به دنبال خريد هرنانس و انتقال ناني




باشگاه اينتر پيشنهاد جديد خود را به باشگاه منجستر يونايتد انگليس مبني بر انتقال قرضي ناني به تيم ايتاليايي با اين شرط که انتقال تا پايان فصل جاري نهايي شود ارائه کرده است.





ورزش سه: باشگاه اينتر پيشنهاد جديد خود را به باشگاه منجستر يونايتد انگليس مبني بر انتقال قرضي ناني به تيم ايتاليايي با اين شرط که انتقال تا پايان فصل جاري نهايي شود ارائه کرده است.
  
والتر ماتزاري ، سرمربي نرآتزوري ها در پي تقويت خط مياني تيمش براي ادامه فصل است و براي اين مورد هافبک 27 ساله شياطين سرخ را مد نظر دارد.

اين ملي پوش پرتغالي از زمان روي کار آمدن ديويد مويس تنها در 5 بازي از ابتدا در ترکيب قرار گرفته و به نظر مي رسد مويس اعتقاد چنداني به سبک بازي او ندارد.

ناني تابستان گدشته ، قرار داد تازه اي را با باشگاه منچستر به ثبت رساند که تا سال 2018 اعتبار دارد اما باشگاه منچستر آماده است در صورت فراهم شدن شرايط اجازه خروج ناني را از باشگاه رابدهد هر چند که باشگاه ترجيح مي دهد انتقال او دائمي باشد تا قرضي.

ناني اخيرا مورد توجه باشگاه يوونتوس نيز قرا گرفته بود اما توريني ها حاضر به پرداخت دستمزد هفته اي 96 هزار يورويي براي ناني در هر هفته نشدند و از خريد او منصرف شدند.

در اين بين باشگاه اينتر همچنين، هرنانس هافبک جوان باشگاه لاتزيو را مد نظر دارد. اريک توهير ، رئيس باشگاه اينتر معتقدست با توجه به جدايي والتر ساموئل و استبان کامبياسو در پايان فصل از اين باشگاه ، هرنانس مي تواند ليدر جديد خط هافبک تيم باشد و مشتاق است او را در زمستان به اينتر بياورد.

باشگاه اينتر حاضر است مبلغ 13 ميليون يورو به اضافه امبايه را براي خريد هافبک برزيلي بپردازد.






تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن