تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802456170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش: بدون حمایت، تمام برنامه‌های تیم ملی لغو می‌شود/مخالف رفتن بازیکنان به خارج هستم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تکرار/
کی‌روش: بدون حمایت، تمام برنامه‌های تیم ملی لغو می‌شود/مخالف رفتن بازیکنان به خارج هستم
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنها شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: در رابطه با لغو اردوی آفریقای جنوبی باید این را متذکر شوم که فدراسیون فوتبال تمام حمایت‌های لازم را انجام داده و هیچ قصوری از سوی فدراسیون نبوده است.  
وی افزود: ما بدون 4 بازیکن اصلی نمی‌توانیم اردوی به این مهمی را برپا کنیم چون این اردوها بدون بازیکنان اصلي اهمیت چندانی نخواهد داشت. وقتی بازیکنان را در اختیار نداریم معقول نیست که این اردو را برگزار کنیم.
 
کی‌روش ادامه داد: صعود به جام جهانی باعث یک غرور ملی در بین ایرانیان شد و ما می‌خواهیم کاری کنیم که این افتخار ملی در رقابت‌های جام جهانی و حتی بعد از آن هم برای ملت ایران ادامه داشته باشد و لازمه این امر این است که باید برنامه‌ها را مورد بررسی قرار داهیم. یک گل در جام جهانی یا حتی گرفتن یک مساوی در این رقابت های معتبر خیلی بهتر از این است که برنده جام باشگاه‌ها شویم. وقتی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه، آمریکا را می‌برد این برد بسیار تأثیرگذارتر از سایر بازی‌های تیم ملی یا حتی جذابترین بازی‌های لیگ خواهد بود.
 
سرمربی ایران ادامه داد: بدون حضور بازیکنان هیچ راه‌حلی نیست که بتوانیم کاری انجام دهیم. بدون حمایت‌های لازم ریسک بزرگی است که بتوانیم برنامه‌های خود را عملی کنیم. برنامه هایی هم که حتمی شده با این شرایط احتمال لغو انها زیاد است. با درنظر گرفتن این اتفاقات داریم به تیم ملی ایران لطمه می‌زنیم. توقعات 80 میلیون ملت ایران بالاتر رفته است و آرزوی این 80 میلیون هوادار تیم ملی بر روی دوش من است.
 


 
وی در ادامه تصریح کرد: 4 بازیکنی که وجود آنها ضروري است؛ مجتبی جباری، پژمان منتظری، جواد نکونام و آندرانیک تیموریان هستند. این‌ها بازیکنان اصلی ما هستند که بدون آنها به مشکل می‌خوریم.
 
وی در پاسخ به سوالی که این بازیکنان برای این از ایران می‌روند که در تیم ملی راحت حضور داشته باشند اما با صحبت‌های شما در تضاد است پاسخ داد: بله شما اتفاقاتی که افتاده روبه روی واقعیت قرار گرفتید. شایعاتی که به اشتباه منتشر شده اسد. من در پشت پرده تمام سعی و تلاش خود را کردم تا جلوی آنها را بگیرم و نگذارم بازیکنان تیم ملی به کشورهای دیگر بروند اما من موفق نشدم جلوی آنها را بگیرم. با این شرایط تیم ملی ایران لطمه خواهد خورد. هیچ شکی نیست که از بدو ورود من وجهه تیم ملی رشد کرده و بالاتر رفته است. ما در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا هستیم. واقعیت امر این است که جایگاه تیم ملی بالاتر رفته است.
 
وی افزود: من فکر می‌کردم پس از صعود به جام جهانی حمایت‌های لازم صورت گیرد اما مشکلاتی بین بازیکنان و باشگاه‌ها وجود دارد که بازیکنان به لیگ‌های خارج از ايران می‌روند. موافق حضور بازیکنان در این لیگ‌ها نیستم ولی چون آنها با بازی در این لیگ‌ها خوشحالند برای نظر آنها احترام قائلم و آنها باید به تعهدات خود عمل کنند.
 
کی‌روش ادامه داد: ما از قبل می‌دانستیم بازیکنانی که در لیگ اروپا بازی می‌کنند در اردوی آفریقای جنوبی شرکت نخواهند کرد و این برنامه تدوین شده بود. من برنامه‌ای را ریخته بودم که بازیکنان داخلی برای حضور بهتر در جام جهانی در این اردو حضور پیدا کنند و آماده جام جهانی شوند. بازیکنان لژیونر مشغول بازی در تیم‌های خود هستند. با احترام زیادی که برای لیگ ایران قائل هستم ولی ما نمِتوانیم لیگ ایران را با لیگ کشورهای اروپایی مقایسه کنیم. وقتی بازیکنان داخلی را در اختیار نداریم و عدم حمایت‌های مالی دیگر معقول نیست اردویی برگزار کنیم.
 


 
وی درباره تکلیف بازی‌های دوستانه که قطعی شده بود گفت: خیلی سخت است ولی زمانی که ما همه چیز را آماده داریم ولی هیچ چیز را در اختیار نداریم. ما طبق برنامه بابد 5 مارس با گینه بازی کنیم. با تیم‌های بلاروس، آفریقای جنوبی، آنگولا، تیرینیدادوتوباگو بازی کنیم ولی ما زمانی که نتوانیم تعهدات خود را در قبال این تیم‌ها انجام دهیم، آنها مشغول مذاکره با کشورهای دیگر خواهند شد.
 
وی در ادامه افزود: بازیکنانی که قصد ترک ایران را دارند زمانی که دیدند حمایت‌های لازم به آنها نمی‌شود قصد رفتن کردند.
 
کی روش تصریح کرد: 4 بازی دوستانه در آفریقا بود. اردو تقریبا 3 هفته به طول می‌انجامید. 2 بازی با باشگاه ها و یک بازی با تیم ملی داشتیم ولی متأسفانه با این شرایط دیگر اینها را هم از دست خواهیم داد. من قبلا هم گفتم ما نمی‌توانیم حقایق را پنهان کنیم. اکنون در شرایطی هستیم که باشگاه‌ها همکاری لازم را با تیم ملی نمی‌کنند و بازیکنان را در اختیار ما قرار نمی‌دهند.
 
سرمربی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: من در اینجا صحبتم با مردم و هواداران تیم ملی در ایران است که ما باید دست در دست هم دهیم تا راه‌کاری را برای این مشکلات پیدا کنیم.
 
کی‌روش افزود: با این روند در جام جهانی به مشکل خواهیم خورد. شرایط کنونی طوری است که خودمان با خودمان مشکل داریم. دوباره باید فکر یک راه حل دیگر باشیم. در 3 سال گذشته هیچ حمایتی انجام نشد ولی با این حال ما جایگاه پیراهن تیم ملی را به بالاترین سطح رساندیم ولی بعضی‌ها سعی دارند این جایگاه را پایین آورند.
 
وی تصریح کرد: سوال و دغدغه من این است که باید با بازیکنان خوب و اصلی تیم ملی اردوی آماده سازی را برگزار کنیم. در این شرایط فقط داریم فرصت‌ها را با این حرف‌ها و جنجال‌ها از دست می‌دهیم.
 
کی روش بیان کرد: عجیب است که ایران که کشور غنی از نظر مالی است اما نمی‌تواند برای تیم ملی فوتبالش حامی مالی خوبی پیدا کند تا ما را در جام جهانی کمک کند.
 
سرمربی تیم ملی اظهار داشت: کشورهای زیادی در جهان بودند که نمی‌خواستند ایران در جام جهانی حضور پیدا کند. حتی در راه صعود ما هم کارمان را به مخاطره می‌انداختند ولی ما با 3 پیروزی در این رقابت‌ها توانستیم مقتدرانه به عنوان تیم اول راهی جام جهانی شویم.
 
کی‌روش در پایان یادآور شد: از صداو سیمای ایران می‌خواهم که بازی‌های تیم‌های همگروه ایران را پخش کنند تا ملت ایران متوجه شوند که چرا کی‌روش می‌خواهد بهترین برنامه ها را برای تیم ملی داشته باشد. من درحال حاضر درباره منافع کشور ایران صحبت می‌کنم نه درباره منافع خودم!
 
انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن