تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام 25 تیم تخصصی پزشکی به مناطق محروم آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی سرهنگ وحیدی اعلام کرد؛
اعزام 25 تیم تخصصی پزشکی به مناطق محروم آذربایجان غربی
ارومیه – خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اعزام 25 تیم تخصصی پزشکی به مناطق محروم استان طی ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر،  سرهنگ جلیل وحیدی عصر چهارشنبه در نشست خبری افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر 25 تیم تخصصی و عمومی پزشکی به مناطق محروم استان اعزام و اجرای سرودهای زمان انقلاب در میادین شهر در 12 و 22 بهمن، نورافشانی شب 22 بهمن و تجلیل از خادمان برتر قرآن در نقاط مختلف استان برگزار می شود. وی با اشاره به اینکه طی این مدت 75  برنامه شاخص توسط نیروهای مسلح و بسیج در آذربایجان غربی اجرا می شود، اظهار داشت:  این برنامه ها ، علاوه بر مرکز فرهنگی و نظامی استان در 3 هزار و 750 پایگاه و کانون بسیج با حضور اقشار مردم برگزار می شود. معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی اعلام کرد: در نخستین روز از دهه فجر و همزمان با زمان ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ، یکصد موتور سوار به نشانه استقبال مردم ایران از رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی از فرودگاه ارومیه تا مزار شهدای انقلاب اسلامی رژه می روند. سرهنگ وحیدی دلجویی از خانواده های یک هزار شهید استان، برگزاری مسابقه آدمک های شیطان بزرگ، همایش عشایر ، مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات قرآنی، نشست های سبک زندگی اسلامی را از دیگر برنامه های کمیته نیروهای مسلح و بسیج ستاد دهه فجر استان عنوان کرد. بهره برداری از 33 پروژه محرومیت زدا در آذربایجان غربی وی با بیان اینکه همچنین در دهه فجر امسال، 33 پروژه عمران و محرومیت زدا شامل خانه ایتام، خانه عالم، غسالخانه و مسجد به بهره برداری می رسد، گفت:  برای اجرای طرح های عمرانی که در مناطق مختلف استان احداث و تکمیل شده  تا کنون بالغ بر چهار میلیارد ریال هزینه شده است. وی با اشاره به اینکه 7 طرح اقتصاد مقاومتی نیز در چهار عرصه تولید قارچ خوراکی ، تولید کود شیمیایی، طرح های شیلاتی و مرغداری همزمان با این دهه مبارک به بهره برداری می رسد، گفت:  46 پایگاه بسیج اصناف نیز در شش شهرستان خوی، سلماس، نقده، اشنویه، میاندوآب و شاهین دژ افتتاح می شوند.


۱۳۹۲/۱۱/۹ - ۲۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن