تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803292034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصص: نبايد کي‌روش را زود قضاوت کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محصص: نبايد کي‌روش را زود قضاوت کنيم
عضو کميته فني فدراسيون فوتبال گفت: جام جهاني نه تنها از ليگ قهرمانان آسيا بلکه از ليگ قهرمانان اروپا هم ارزشمندتر است.

مرتضي محصص در مورد اظهارات گلايه‌آميز کارلوس کي‌روش و اينکه حمايت کافي از او انجام نمي‌شود، گفت: فکر مي‌کنم همه قبول داشته باشيم که فشار فوق‌العاده‌اي روي شانه‌هاي کي‌روش است. اين فشار فقط مربوط به نتيجه‌گيري در جام جهاني نمي‌شود بلکه آبروي فوتبال يک کشور و همچنين اعتبار مربيگري خود کي‌روش مطرح است. ما تا اولين بازيمان در جام جهاني 5 ماه ديگر فرصت داريم. سه دوره در جام جهاني حضور داشته‌ايم و اين مرتبه چهارم است که به جام جهاني مي‌رويم. بنابراين همه دوست داريم اين مرتبه ايران از گروهش صعود کند و فقط در جام جهاني حضور نداشته باشد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: هر مربي ديگري هم که جاي کي‌روش بود چنين انتظاري داشت. او مي‌خواهد انتظار يک ملت بزرگ را برآورده کند. بازي با نيجريه، آرژانتين و بوسني کار آساني نيست. کي‌روش هم مربي بسيار زيرک و دانايي است. اگر او هر تصميمي مي‌گيرد بر اساس همين دانايي و توانايي خود است، اگر اردوي آفريقاي جنوبي را حذف مي‌کند يا صحبت‌هاي ديگري را مطرح مي‌کند مي‌داند که چه مي‌کند و چه مي‌خواهد بنابراين بايد با صبر و شکيبايي حرف‌هايش را گوش کنيم و زود در مورد او قضاوت نکنيم زيرا زود قضاوت کردن مربوط به يک فرد آماتور است.

عضو کميته فدراسيون فوتبال با اشاره به هزينه‌هاي فراوان کشورهاي عربي در فوتبال گفت: کشورهاي عربي بهترين اردوها را برگزار مي‌کنند و هزينه‌هاي زيادي صرف مي‌کنند اما با اين حال مقابل ما موفق نيستند بنابراين کي‌روش مسائلي را براي برگزاري اردوهاي تيم ملي در نظر دارد. مسائلي مانند آمادگي جسمي و روحي بازيکنان و اينکه چه زماني بازيکنان را کنار هم جمع کند و بتواند ريکاوري مناسبي براي آنها انجام دهد زيرا بازيکنان در پايان ليگ خسته هستند.

محصص تصريح کرد: همه قبول داريم که کي‌روش 70 درصد از ترکيب اصلي تيم ملي را در جام جهاني در ذهنش دارد و فقط مي‌ماند که شيوه و روش بازي کردن در جام جهاني او بايد به بازيکنان اعتماد به نفس لازم را بدهد و بازيکنان را از نظر جسماني و روحي براي 20 خرداد که اولين بازي ما مقابل نيجريه است آماده کند. ما اگر در اين بازي موفق شويم مي‌توانيم به صعود اميدوار باشيم. کي‌روش مرد بسيار باهوش و صاحب تجربه‌اي است که براي اولين بار حضور در جام جهاني را تجربه نمي‌کند. هر چند ناملايماتي هم وجود دارد اما فدراسيون در حد توانش خواسته‌هاي کي‌روش را برآورده کرده است. شايد نتواند همه خواسته‌هاي او را برآورده کند.

عضو کميته فني فدراسيون فوتبال با اشاره به مشکلات مالي فوتبال ايران گفت: بايد مشکلات مالي را هر چه سريعتر برطرف کنيم. اين مشکل هم بايد در سطح باشگاهي و هم در سطح فوتبال ملي حل شود تا ستاره‌هاي ارزنده ما مجبور نشوند به باشگاه‌هاي خارج از کشور بروند. اگر اين مشکل مالي حل نشود فوتبال ما در آينده به مشکل برمي‌خورد بنابراين در بحث بازاريابي بايد يک حامي مالي قوي براي تيم ملي پيدا کنيم. به عقيده من اکنون فرصت آن نيست که اهالي فوتبال با هم بجنگند. خواسته‌هاي کي‌روش هم غيرمنطقي و غيرمعقول نيست. بايد همه دست به دست هم بدهيم و به کي‌روش کمک کنيم زيرا او بايد مقابل ملت بزرگ ايران پاسخگو باشد.

عضو کميته فني فدراسيون فوتبال در مورد اينکه کي‌روش حتي از صحبت‌هاي دکتر نوروزي پزشک استقلال ناراحت است که مصدوميت بازيکنان را به گردن او انداخته، گفت: دکتر نوروزي دوست خوب من است. من و او سال‌ها با هم در استقلال بوديم. همه مي‌دانيم که نوروزي چه خدمات ارزنده‌اي از نظر پزشکي به فوتبال ايران و فوتباليست‌ها انجام داده است اما اکنون زمان آن نيست که به مربي تيم ملي تهمت بزنيم و جنجال راه بيندازيم.

وي در مورد اينکه کي‌روش تعامل لازم را با سرمربيان باشگاهي ندارد، گفت: بايد بين مربيان ايراني ليگ برتر و کي‌روش جلساتي برگزار شود اگرچه اين جلسه دير شده اما بايد برگزار شود . همه بايد دست به دست هم بدهيم تا به سرمربي تيم ملي ايران کمک کنيم. فرق نمي‌کند يک زمان علي دايي، يک زمان امير قلعه‌نويي و يک زمان کي‌روش هدايت تيم ملي ايران را به عهده دارند همه بايد به او کمک کنيم.

عضو کميته فني فدراسيون فوتبال در مورد اينکه کي‌روش يک برد در جام جهاني را ارزنده‌تر از قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا دانسته، گفت: او سرمربي تيم ملي است و حق اظهارنظر دارد البته فوتبال بازي عقيده‌هاست و هرکسي حق دارد که نظرش را بدهد و قرار نيست اگر صحبتي به نظر من خوشايند نبود بخواهم با گوينده آن نظر بجنگم اما من هم مي‌گويم جام جهاني نه تنها با ليگ قهرمانان آسيا بلکه حتي با ليگ قهرمانان اروپا هم قابل مقايسه نيست. اين رقابت ارزشمندترين رقابت فوتبال در دنيا است.

چهارشنبه 1392/11/09 15:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن