تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت مسکن مهر در شهرستانهای کرمانشاه/ رویای تحویل سال در خانه های مهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه مهر گزارش می دهد؛
آخرین وضعیت مسکن مهر در شهرستانهای کرمانشاه/ رویای تحویل سال در خانه های مهر
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: متقاضیان پروژه های مسکن مهر در استان و شهرستان های کرمانشاه با نزدیک شدن به ایام دهه فجر و پایان سال امیدوار هستند که خانه های مهر را تحویل گرفته و سال 93 را زیر سقف خودشان آغاز کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به آغاز سال جدید و البته ایام دهه فجر که مردم این روزها را با افتتاح و تحویل پروژه های عمرانی می شناسند سوالهای زیادی در خصوص آخرین وضعیت خانه های مهر مطرح می شود. بر همین اساس خبرگزاری مهر آخرین شرایط مسکن مهردر استان کرمانشاه را در گفتگو با مدیران ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای استان را بررسی می کند. عملیات اجرایی 906 واحد در سرپل ذهاب به اتمام رسیده است فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در خصوص آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر این شهرستان، اظهار داشت: سهمیه ای که به سرپل ذهاب اختصاص پیدا کرده بود یک هزار و 77 واحد بود که از میانگین پیشرفت خوبی نیز برخوردار هستند. میرزا مراد پیرو با بیان اینکه میانگین پیشرفت پروژه های مسکن مهر سرپل ذهاب 96 درصد است، خاطرنشان کرد: تاکنون عملیات اجرایی 906 واحد به اتمام رسیده است. وی همچنین به برخی مشکلاتی که سر راه پروژه های مسکن مهر سرپل ذهاب قرار دارد، اشاره کرد و گفت: پروژه 200 واحدی زاگرس نیار به دیوار حائل دارد و مقرر شده که 500 میلیون تومان برای اینکار درنظر گرفته شود. پیرو افزود: این دیوار حائل به منظور جلوگیری از ورود آب های سطحی باید کشیده شود و امیدواریم هرچه سریعتر اینکار صورت گیرد. وی همچنین درباره پروژه 576 واحدی شهید شیرودی سرپل ذهاب نیز گفت: این پروژه با مشکل نصب کنتور مواجه است، ضمن اینکه پروژه 46 .احدی فرهنگیان نیز به خاطر کمبود اعتبار شرکت توزیع برق شهرستان، از مشکل برق این واحدها خبر داد.

پروژه های مسکن مهر هرسین میان دعوای تعاونی ها و پیمانکاران بلاتکلیف هستند فرماندار شهرستان هرسین نیز در گفتگو با مهر، با اشاره به اجرای یک هزار و 174 واحد مسکن مهر در این شهرستان، گفت: متاسفانه دو پروژه از مجموع پروژه های مسکن مهر به خاطر دعوای میان تعاونی ها و پیمانکاران بلاتکلیف هستند. بهمن قربانی خاطرنشان کرد: این دو پروژه که به ترتیب 328 و 256 واحد دارند متاسفانه به خاطر وجود اختلاف میان تعاونی ها و پیمانکاران که برای مردم تبدیل به معضل شده اند، در حالت بلاتکلیفی به سر می برند. وی با اشاره به اینکه هرسین یکی از شهرستان های موفق در امر ساخت و ساز پروژه های مسکن مهر بوده است، یادآور شد: هرسین اولین شهرستانی است که موفق به تحویل اولین پروژه مسکن مهر که عملیات اجرایی آن را همزنان با بقیه آغاز کرد، بوده است. قربانی با بیان اینکه تعاونی های مسکن عملیات اجرایی پروژه های مسکن مهر را به تعویق انداخته اند، خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت موجود شد. 800 واحد مسکونی مهر به مردم پاوه تحویل شده است فرماندار شهرستان پاوه نیز در این خصوص اظهار داشت: پروژه های مسکن مهر این شهرستان با تاخیر دو ساله نسبت به بقیه شهرستان ها آغاز شد اما خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است. حسین خدرویسی اظهار داشت: از سال 89 رسما عملیات اجرایی پروژه های مسکن مهر آغاز شد و تاکنون نیز 800 واحد به مردم تحویل شده است. وی افزود: در حال حاضر پروژه 125 واحدی پاوه با 96 درصد پیشرفت در حال اجراست و تنها برای بهره برداری و تحویل به مردم نیازمند تخصیص اعتبار 100 میلیون تومانی است تا در ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم. خدرویسی عدم پرداخت سهم آورده از سوی متقضایان را یکی از مشکلات اصلی این شهرستان در بحث مسکن مهر عنوان کرد و گفت: به همین دلیل پروژه یک هزار و 24 واحدی این شهرستان به 600 واحد تقلیل یافت.

تحویل 400 واحد مسکن مهر به مردم اسلام آبادغرب در دهه فجر احد جلیلیان فرماندار اسلام آبادغرب نیز در گفتگو با مهر، از در حال ساخت بودن دو هزار و 706 واحد مسکونی مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: 400 واحد از این پروژه ها کار اجرایی آن ها به اتمام رسیده و آماده واگذاری به مردم در دهه فجر است. وی خاطرنشان کرد: پیش از این هم 300 واحد دیگر آماده و به متقاضیان تحویل شده بود. جلیلیان یکی از مشکلات مسکن مهر اسلام آیاد غرب را مربوط به پروژه شرف آباد و راه درسترسی به آن عنوان کرد و گفت: این مشکل مردم را به زحمت و دردسر بسیاری انداخته است. وی در پایان از اختصاص یک میلیارد تومان برای حل این مشکل در زمان وزارت نیکزاد بر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: امیدوارم با تخصیص این مبلغ مشکل موجود مرتفع گردد. پروژه 100 واحدی گیلانغرب آماده تحویل به مردم است سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب نیز از آماده بودن یک پروژه 100 واحدی برای تحویل به مردم این شهرستان خبر داد و گفت: تنها مشکل موجود این پروژه که البته از سوی مردم نیز هست عدم پرداخت سهم آورده از سوی آنان است. جبار فرامرزی ادامه داد: 50 درصد از افرادی که برای این پروژه 100 واحدی ثبت نام کرده اند تحت پوشش نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند و از تمکن مالی برخوردار نیستند که بتوانند سهم آورده خود را به مبلغ چهار میلیون تومان بپردازند. وی یادآور شد: به همین دلیل است که آن ها از آماده شدن پروژه استقبالی نمی کنند و پروژه بلاتکلیف مانده است. فرامرزی در پایان خواستار اندیشیده شدن تدبیری برای حل این مشکل شد و قسط بندی مبغ سهم آورده را بهترین راهکار برای رفع مشکل موجود برشمرد.  


۱۳۹۲/۱۱/۹ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن