تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803492299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: تعطيلي ليگ به ضرر ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تارتار: تعطيلي ليگ به ضرر ماست
سرمربي تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز گفت:گرفتن سهميه آسيايي براي ما روياپردازي است و ما به اين موضوع فکر نمي‌کنيم تيم‌هايي که در کورس هستند با ما اختلاف زيادي دارند اما اين را مي‌دانيم که در فوتبال هر چيزي ممکن است.

مهدي تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درخصوص شرايط تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: خوشبختانه بعد از چهار هفته به خودباوري رسيده‌ايم و بازيکنان مي‌دانند که اگر بخواهند هر بازي‌اي را مي‌توانند برنده باشند و اين موضوع را در بازي با پرسپوليس با آن همه ستاره نشان دادند البته نبايد دچار غرور شويم و بايد همه بازي‌ها را به چشم بازي با پرسپوليس ببينيم تا بتوانيم از همه بازي‌ها با دست پر خارج شويم.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در مورد ديدار اين هفته تيمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان افزود: ذوب‌آهن شرايط خوبي در جدول ندارد و قطعا بازي ما مقابل آن تيم بازي سختي است چراکه ذوب‌آهن در رده‌هاي پاييني جدول قرار دارد و تلاش مضاعفي مي‌کند تا از ما امتياز بگيرد ما از اين موضوع مطلع هستيم و نوع بازي‌مان را مطابق بازي اين تيم خواهيم گذاشت.

وي درباره کيفيت ورزشگاه فولادشهر هم اظهار داشت: چمن اين ورزشگاه خراب است و ما از اين موضوع ناراحتيم اما ما تيمي هستيم که روي زمين خوب کار مي‌کنيم به همين دليل تمريناتي را طراحي کرديم تا به زمين فولادشهر بخورد.

تارتار درباره اينکه افق پيش روي تيم گسترش فولاد تبريز در ليگ برتر را چه مي‌داند تصريح کرد: هدف ما در ابتدا اين بود که از انتهاي جدول جدا شويم و حالا که موفق شديم هدف بعدي ما حضور در نيمه بالاي جدول است و بايد همه تلاش کنيم تا به اين مهم برسيم ما پتانسيل اين موضوع را داريم و با بازي‌هايي که به نمايش گذاشتيم نشان داديم که مي‌توانستيم برنده باشيم.

وي ادامه داد: البته گرفتن سهميه آسيايي براي ما روياپردازي است و ما به اين موضوع فکر نمي‌کنيم تيم‌هايي که در کورس هستند با ما اختلاف زيادي دارند اما اين را مي‌دانيم که در فوتبال هر چيزي ممکن است و امکان دارد اتفاق بيفتد.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز درخصوص تعطيلي چند هفته‌اي ليگ برتر در اسفندماه گفت: اين موضوع صددرصد تاثير منفي روي تيم‌ها مي‌گذارد و بايد اين سوال را پرسيد که تيم‌هايي که در کمرکش جدول هستند چطور بايد خودشان را در شرايط مسابقه نگه دارند تيم‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا نيستند کار سختي براي اين موضوع دارند. نمي‌شود فقط يک ماه تمرين کرد و بازي انجام نداد البته با اين همه ما تابع هستيم و اگر قرار است اين موضوع اتفاق بيفتد ما هم تبعيت مي‌کنيم. ظلم به جمع عدالت است.

وي در پايان افزود: البته ما هنوز براي اين تعطيلات ليگ برنامه‌ريزي جدي نکرديم و بايد منتظر بمانيم تا برنامه ليگ اعلام شود و سپس برنامه‌ريزي کنيم اما قطعا کاري خواهيم کرد تا تيم در شرايط خوب باقي بماند.

چهارشنبه 1392/11/09 09:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن