تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819690402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش مدير عامل تراکتور براي بازگشت توني


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تلاش مدير عامل تراکتور براي بازگشت توني
مديرعامل جديد تراکتور سخت در تلاش است تا هرطور شده توني را به تبريز بازگرداند.

به گزارش ورزش سه، نظمي مدير عامل تراکتور پس از آنکه با توني براي بازگشت به تبريز به توافق رسيده است حالا هرطور شده مي‌خواهد پول توني را جور کند تا در ادامه به مشکلي برنخورد.

در همين رابطه شنيده مي شود دستياران توني که 148هزار دلار بابت سال قبل از تراکتور طلب داشته اند شکايت کرده اند و توني پس از صحبتهايي که با مديرعامل تراکتور داشته است راضي شده است که با مبلغي کمتر آنها را راضي کند و به همراه آنها به تبريز بيايد.

نظمي که به همراه رييس هيئت مديره و اعضاي آن سخت در تلاش است تا براي موفقيت تراکتور پول تهيه کند شنيده مي شود حتي حاضر است اين پول را قرض بگيرد تا با آوردن توني اوليويرا به تبريز مردم اين شهر را خوشحال کند و به خواسته مردم تبريز عمل کرده باشد .

اين تلاش و تعصب مدير عامل بومي تراکتورسازي مثال زدني است و قطعاً با ادامه اين روند و تلاشش براي موفقيت تراکتور به محبوبيت خاصي در بين هواداران مي رسد.

سه شنبه 1392/11/08 13:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن