تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803663914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری گرگان، نیروی زمینی را زمین گیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال/
شهرداری گرگان، نیروی زمینی را زمین گیر کرد
گرگان - خبرگزاری مهر: در هفته هیجدهم از مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری برابر حریف قعرنشین خود در مکان دهم جدول باقی ماند.



به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقه که در سالن امام خمینی (ره) گرگان و در برابر حدود 2هزار هوادار گرگانی برگزار شد با نتیجه 65 بر 57 به سود تیم میزبان خاتمه یافت. با این نتیجه شهرداری به پنجمین پیروزی این فصل خود دست یافت و هم توانست انتقام شکست دور رفت را از نیروی زمینی بگیرد. بازی رفت دو تیم با نتیجه نزدیک 71 بر 69 به سود تیم تهرانی به پایان رسیده بود. ضمن اینکه برای نخستین بار در این فصل شهرداری چی ها به رکورد دو پیروزی متوالی دست پیدا کرده اند. بازی بعدی شهرداری پنجشنبه 10 بهمن در برابر صنایع پتروشیمی در ماهشهر خواهد بود. بعد از  آن هم شهرداری در این شهر می ماند تا با تیم قدرتمند و صدرنشین پتروشیمی بندر امام مسابقه دهد. شهرداری هم اکنون با 23 امتیاز از 18 بازی پایین تر از افرا خلیج فارس که همین تعداد امتیاز را دارد قرار گرفته است. ترکیب ابتدایی دو تیم در دو نیمه تیم شهرداری گرگان با ترکیب اولیه "مجید قاسم زاده"، "ساسون آبرامیان"، "آرمین صادقی"، "محسن خسروی" و "نمانیا کوواسویچ" وارد زمین مسابقه شد و تیم میهمان با ترکیب "سپهر فرامرزی"، "محسن محمدی"، "قباد دری"، "میرمحمد فتاحی" و "امیر صدیقی" بازی را آغاز کرد. در نیمه دوم اسدالله کبیر با دو تغییر نسبت به ترکیب ابتدایی بازی را شروع کرد که بر اساس آن "محسن توانا" و "محمد خالقی فر" جایگزین صادقی و خسروی شده بودند. علیرضا نیکورفتار نیز با دو تغییر پای به نیمه دوم گذاشت؛ "بهنام شبان" و "پویا هاشمی" جانشین محمدی و فتاحی در این نیمه بودند. ضمن این که "هادی دهقان"، "هومن رضایی" و "نوید فراهانی" به دلیل مصدومیت نتوانستند تیم را در این بازی همراهی کنند. البته نام رضایی در بین فهرست 12 نفره بازیکنان شهرداری قرار داشت اما به میدان نرفت.
شرح بازی کوارتر نخست بازی با کسب اولین امتیاز برای تیم میهمان آغاز شد. در ادامه شهرداری بازی را در دست گرفت و با درخشش آبرامیان و خسروی نتیجه بازی را به سود خود رقم زد. کوارتر اول با نتیجه 19 بر 12 به سود سفیدپوشان میزبان به پایان رسید. در زمان یک چهارم دوم دو تیم بازی برابری ارائه کردند به طوری که هر یک توانستند 16 امتیاز کسب کنند. در پایان نیمه نخست تابلوی امتیازات نتیجه 35 بر 28 به سود شهرداری را نمایش داد. "ساسون آبرامیان" با 10 و "امیر صدیقی" با 11 امتیاز، موثرترین بازیکنان دو تیم شهرداری و نیروی زمینی در نیمه اول بودند. کوارتر سوم، دو تیم بازی کم افت و خیزی را به نمایش گذاشتند که در پایان نتیجه 14 بر 10 به سود شهرداری رقم خورد. در آخرین زمان 10 دقیقه ای مسابقه، نیروی زمینی که چیزی برای از دست دادن نداشت به آب و آتش می زد تا اختلاف امتیاز را کاهش دهد و با درخشش "محسن محمدی" تا حدودی در این راه موفق بود. اما در پایان این بازی با 8 امتیاز اختلاف و نتیجه 65 بر 57 به سود شاگردان کبیر خاتمه یافت. رونمایی از سومین بازیکن خارجی شهرداری اسدالله کبیر در این بازی از سومین بازیکن خارجی این فصل رونمایی کرد. "ماریو فیلیپوویچ" نام این بازیکن کروات است که سابقه بازی در رده های سنی تیم ملی کرواسی را در کارنامه دارد و در پست های 1 و 2 می تواند بازی کند. ماریو که در این بازی بارها از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت تنها 5 دقیقه به بازی گرفته شد و عملکرد متوسطی از خود به نمایش گذاشت. شهرداری پیش از "نمانیا کوواسویچ" از صربستان و "سیریل آور" نیجریه ای را به خدمت گرفته بود که قبل از شروع نیم فصل دوم با سیریل آور قطع همکاری کرد.


۱۳۹۲/۱۱/۸ - ۱۲:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن