تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803093268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهروان: همه باشگاه‌ها باید دارای آکادمی‌ فوتبال شوند/ همه احتمالات برای فینال جام حذفی صورت گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بهروان: همه باشگاه‌ها باید دارای آکادمی‌ فوتبال شوند/ همه احتمالات برای فینال جام حذفی صورت گرفته است
رئیس کمیته مسابقات لیگ گفت: از این پس همه باشگاه‌ها برای تقویت فوتبال باید صاحب آکادمی شوند و تمامی تمهیدات لازم برای فینال جام حذفی اندیشیده شده است.
غلامرضا بهروان در خصوص نظارت‌ سازمان لیگ در مورد اوضاع فوتبال پایه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه مسائل فوتبال پایه ما هم در تهران و سایر استان‌ها چندان مساعد نیست و قطعا باید نظارت بیشتر و جدی‌تر صورت گیرد. وی در ادامه افزود: در کل مسئول اصلی فوتبال پایه و رسیدگی به تأسیس آکادمی به عهده هیئت فوتبال استان تهران و در سایر استان‌ها نیز به هیئت فوتبال استان‌ها برمی‌گردد. بهروان با اشاره به هزینه کردن چنین پول‌هایی در فوتبال پایه و مدارس تاکید کرد: متاسفانه این موضوع وجود دارد که خانواده‌ای فرزند‌شان را به باشگاهی می‌فرستند و به این علاقه‌مند به فوتبال اعلام می‌شود اگر می‌خواهی بازی کنی باید 500 هزار تومان پرداخت کنی و این خانواده نیز حتی از اصلی‌ترین لوازم زندگی خودشان می‌گذرند تا زمینه شکوفایی استعداد فرزندشان را فراهم کنند باید بگویم چنین چیزی هست و من متاسفم. رئیس کمیته مسابقات لیگ ادامه داد: باید اعلام کنم که این مسائل به حیطه وظایف سازمان لیگ برنمی‌گردد و این مسائل فوتبال پایه جزو وظایف و نظارت هیئت فوتبال تهران و استان‌ها است.  وی با توجه به نامطلوب فوتبال پایه و نظارت سازمان لیگ هم در این سال‌ها گفت: خوشبختانه با جلساتی که تشکیل شده است مقرر شده که سازمان لیگ نیز در تمامی مسائل فوتبال پایه و آکادمی ورود پیدا کند و در راستای تعلیم و تربیت سالم فرزندان تلاش کند و بایداعلام کنم که در استان‌ها پرونده‌هایی موجود است که در اختیار کمیته انضباطی استانها و کمیته تخلفات حرفه‌ای و همچنین در فدراسیون وجود دارد که متأسفانه عده‌ای با وعده‌های خلاف به انجام کلاه‌برداری می‌پردازند یا با تشکیل مدارس غیرمجاز و غیرقانونی که بیشتر در تابستان‌ها به دلیل تعطیلی و فراغت است رواج دارد سعی می‌کنند از خانواده‌هایی که فرزندان علاقه‌مند به فوتبال دارند کلاه‌برداری کنند.
بهروان درخصوص اقدامات سازمان لیگ هم گفت: سازمان لیگ با ورود به سلسله مراتب فوتبال پایه سعی در رفع مشکلات اخیر کرده است هدف از ورود نیزاصلاح این معضل است که از اقدامات مهم می‌تنوان به اصلاح کردن اوضاع فوتبال پایه و درثانی تصویب واجرا آیین نامه مربوط به فوتبال پایه و جلوگیری از تشکیل مدارس غیر مجاز وانجام نقل وانتقالات درنیم فصل و همچنین تدوین قوانین لازم برای روبرو شدن با مشکلات است و اینکه همه باشگاه‌ها را ملزم کرده‌ایم که بایدصاحب آکادمی شوند.
رئیس سازمان لیگ ادامه داد: برای حل معضل فوتبال پایه در درجه اول نظارت همگانی خانواده‌ها شرط نخست است که باید رعایت شود و در درجه دوم تدوین قوانین لازم است و سپس نظارت هیئت فوتبال تهران و اداره ورزش و جوانان هر شهر و اماکن می‌باشد.
وی در پاسخ به سوال چرامربی 18 ساله مدرک درجه A مربیگری را دارد، تصریح کرد: به هیچ وجه چنین چیزی نیست و من اطلاعی از این موضوع ندارم. چون کسی که سرمربی است باید سابقه مربیگری داشته باشد و شاید تقلبی باشد. مربی باید واجد صلاحیت اخلاقی و فنی باشد.
بهروان با اشاره به فینال جام حذفی نیز عنوان کرد: تمامی تدابیر اندیشیده شده که به بهترین شیوه جام حذفی برگزار شود همه احتمالات نیز در نظر گرفته شده است بازدید از ورزشگاه‌ها صورت می‌گیرد و در نظر داریم مراسم خوب و شایسته‌ای را برگزار کنیم و جام حذفی، جام معتبری است و با گرامیداشت فتح خرمشهر برگزار می‌شود.
رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: فدراسیون فوتبال برابر آئین‌نامه و سازمان لیگ مقرر شده است که فقط یک بازی برگزارشود و رفت و برگشت درکار نخواهد بود. زیرا در تمام دنیا فقط یک بازی است و امسال نیز خبری از رفت و برگشت نخواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که شاهد یک بازی خوب در جام حذفی و با رضایت فوتبال دوستان باشیم.
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن