تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803289440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان سمنان میزبان یادواره ملی 49 هزار شهید فرهنگی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان جهان:
استان سمنان میزبان یادواره ملی 49 هزار شهید فرهنگی می شود
سمنان - خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: یادواره ملی شهدای فرهنگی 10 بهمن با حضور مسئولان کشوری و استانی در سمنان برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا جهان عصر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به برگزاری یادواره ملی شهدای فرهنگی به میزبانی سمنان گفت: این یادواره پنجشنبه هفته جاری برگزار و از 49 هزار شهید فرهنگی تجلیل می شود. وی شهید شاخص یادواره ملی شهدای فرهنگی امسال را "محمود اخلاقی" عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و فرهنگیان، الگوگیری از دلاورمردان دوران دفاع مقدس و ... مهمترین اهداف برگزاری جشنواره است. 124 شهید فرهنگی استان سمنان تجلیل می شوند مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در این یادواره از شهید شاخص به همراه 124 شهید فرهنگی استان تجلیل می شوند گفت: در دوران دفاع مقدس یک هزار و 250 رزمنده استان از فرهنگیان بودند و از هفت هزار و 200 نفر جانباز این استان 225 نفر آن از آموزش و پرورش هستند. جهان، سمنان را از استان های شاخص کشور در عرصه ایثار و شهادت بیان کرد و با اشاره به تقدیم سه هزار شهید به انقلاب در این استان اظهار داشت: از 36 هزار شهید دانش آموز کشور 622 شهید به استان سمنان تعلق دارد. وی با اشاره به فرازی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه "یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" افزود: برگزاری این یادواره ها همانند جرقه و شروعی برای تجلیل از مقام شهدا است که هر چه داریم به برکت خون آنان است. جایگاه امروز ایران اسلامی برگرفته از رشادت و ایثار شهدا است مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان جایگاه امروز ایران اسلامی را برگرفته از رشادت و ایثار شهدا دانست و گفت: در قالب این یادواره تاکنون کتاب شهید اخلاقی تالیف و نیز مستندی از این شهید سرافراز تولید شده است. جهان گفت: برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با شرکت یک هزار و 300 نفر، مسابقه روزنامه دیواری برای دانش آموزان، برگزاری یادواره های شهرستانی، تهیه و پخش تیزرهای مختلف اجرایی شده است. نامگذاری ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به نام شهید اخلاقی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ساختمان در دست ساخت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در بلوار بسیج نیز به نام شهید اخلاقی نامگذاری شده است. جهان گفت: ما به برگزاری یادواره های شهدا و درس گرفتن از آنان و انتقال ارزش های انقلاب اسلامی نیاز داریم. وی با بیان اینکه شهدا، شهید شدند تا جامعه به کار آمدی برسد، ابراز امیدواری کرد پاسدار خون شهدا باشیم. یادواره شهدای فرهنگی پنجشنبه هفته جاری از ساعت 9 تا 12 در سمنان برگزار می شود.


۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۲۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن