تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلیلی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری پیشوا شد/ یزدان خانی به سازمان اتوبوسرانی ورامین بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران انتصابات در جنوبشرق استان تهران/
جلیلی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری پیشوا شد/ یزدان خانی به سازمان اتوبوسرانی ورامین بازگشت
پیشوا - خبرگزاری مهر: با موفقت فرماندار پیشوا، سید جمال جلیلی به عنوان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری پیشوا انتخاب و از زحمات وی در معاونت سیاسی فرمانداری ورامین تقدیر شد.



به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ورامین از زحمات چند ساله سید جمال جلیلی در معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری ورامین و سرپرستی این فرمانداری تقدیر شد.

گفتنی است سید جمال جلیلی با حکم عباس ملکوتی خواه فرماندار شهرستان پیشوا جایگزین هادی تمهیدی معاون سابق سیاسی و امنیتی شهرستان پیشوا که به تازگی به سمت معاوت فرمانداری پاکدشت منصوب شده است، شد.

لازم به ذکر است که سید جمال جلیلی است سه مرتبه و در فواصل مختلف سرپرست فرمانداری ورامین شد و در همان ایام مسئولین معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری را نیز بر عهده داشت.

خانی رییس سازمان اتوبوسرانی ورامین شد

با حکم رییس شورای اتوبوسرانی شهرستان ورامین، یزدان خانی به عنوان رییس جدید سازمان اتوبوسرانی ورامین مصوب شد، پستی که به مدت 4 سال از سال 1380 عهده دار آن بود.

یزدان خانی از سال 1388 با حکم فرماندار وقت ورامین و رییس شورای حمل و نقل به عنوان مدیر عامل تاکسیرانی ورامین انتخاب شد و مدت چهار سال عهده دار این مسئولین بود.

گفتنی است رییس اتوبوسرانی به پیشنهاد شهرداری و شورای اسلامی شهر به شورای اتوبوسرانی معرفی و در صورت موافقت رییس ورا، خکم رییس اتوبوسرانی امضا خواهد شد.

حسینی نسب رییس سازمان تاکسیرانی ورامین شد

پس از نقل مکان یزدان خانی از سازمان تاکسیرانی به سازمان اتوبوسرانی ورامین، به پیشنهاد شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین و با موافقت محسن خوانساری فرماندار و رییس شورای حمل و نقل و ترافیک ورامین، سید حسین حسینی نسب به عنوان رییس جدید سازمان تاکسیرانی جایگزین یزدان خانی شد.


۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۱۶:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن