تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803663938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه تخفيف 50 درصدي به متقاضيان دريافت جواز كسب/ 30 درصد اصناف يزد فاقد جواز هشتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد ضيائي خبر داد:
ارائه تخفيف 50 درصدي به متقاضيان دريافت جواز كسب/ 30 درصد اصناف يزد فاقد جواز هشتند
يزد - خبرگزاري مهر: رئيس اتاق اصناف مركز استان يزد از ارائه تخفيف 50 درصدي به متقاضيان دريافت جواز كسب از اول تا پايان بهمن ماه سال جاري در يزد خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سيد حسن ضيائي، پيش از ظهر امروز در نشستي خبري با اشاره به برنامه هاي دهه فجر اتاق اصناف استان يزد اظهار داشت: يكي از شاخص ترين برنامه هايي كه براي اصناف استان يزد در نظر گرفته شده است، ارائه تخفيف 50 درصدي براي ورودي كسب جواز كسب براي اصنافي است كه تاكنون اقدام به دريافت جواز كسب نكرده اند. وي بيان كرد: در حال حاضر 18 هزار واحد صنفي در استان يزد مشغول به فعاليت هستند كه 7 هزار مورد از آنها فاقد جواز كسب هستند. ضيائي از همه صاحبان صنوف فاقد جواز كسب دعوت كرد: از اين فرصت استفاده كرده و براي دريافت جواز كسب خود در بهمن ماه اقدام كنند.

رئيس اتاق اصناف مركز استان يزد در بخش ديگري از سخنان خود با تشريح بخشي از برنامه هاي دهه فجر كه قرار است از سوي كسبه و بازاريان انجام شود، بيان كرد: برگزاري نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در سه نقطه از شهر از جمله برنامه هايي است كه در ايام دهه فجر اجرا مي شود. برپايي نمايشگاه عرصه مواد غذايي به مناسبت دهه فجر وي خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه از 12 تا 22 بهمن به مدت 10 روز در مناطق اكرميه، شاهديه و اداره تعاون روستايي استان يزد برپا مي‌ شود و تلاش شده در اين نمايشگاه ها، موادغذايي و مايحتاج مردم با تخفيف 10 تا 15 درصدي ارائه شود. ضيائي همچنين از برگزاري مراسم جشن ويژه اصناف و بازاريان در استان يزد خبر داد و يادآور شد: اين جشن قرار است در روز 14 بهمن ماه با حضور فراهاني، رئيس اتاق اصناف كشور در يزد برگزار شود. وي برگزاري همايش پياده روي، دوچرخه سواري، ديدار با امام جمعه يزد، آذين بندي بازار، فروش فوق العاده 35 فروشگاه منتخب اتحاديه كيف و كفش و ... را از ديگر برنامه هاي اتاق اصناف در ايام الله دهه فجر برشمرد. ضيائي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه در حال حاضر 68 اتحاديه صنفي در استان يزد مشغول فعاليت هستند، بيان كرد: ابلاغي براي اضافه شدن به اين اتحاديه‌ها نداشته‌ايم اما به احتمال زياد، چند مورد از اتحاديه‌ها با يكديگر تلفيق مي‌شوند. به واحدهاي صنفي متخلف در نمايشگاه هاي بعدي غرفه تعلق نمي گيرد رئيس اتاق اصناف مركز استان يزد در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاري در مورد مشكلاتي كه برپايي نمايشگاه‌ها تاكنون براي مردم ايجاد كرده است، اظهار داشت: در برخي نمايشگاه هاي برپا شده، مردم از كيفيت پايين اجناس و قيمت ها كه تفاوتي با بازار نداشتند، گلايه هايي داشتند اما در هر دوره برگزاري نمايشگاه ها تلاش شده تا اين مشكلات برطرف شود.

وي تصريح كرد: بازرسي و نظارت بر نمايشگاه ها توسط اتاق اصناف صورت مي گيرد و در صورتي كه يك واحد صنفي تخلفي داشته باشد، در نمايشگاه هاي بعدي به او غرفه واگذار نخواهد شد. ضيائي عنوان كرد: پرونده واحدهاي صنفي و غرفه هاي متخلف در نمايشگاه ها نيز به تعزيرات حكومتي ارسال مي شود تا به تخلف آنها رسيدگي شود. اتاق اصناف و تعزيرات حكومتي در كنار يكديگر به بررسي پرونده هاي تخلفات مي پردازند رئيس اتاق اصناف استان يزد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نگراني هايي كه اتاق اصناف نسبت به رسيدگي يك طرفه به پرونده هاي تخلفات اصناف در تعزيرات حكومتي صورت مي گرفت، اظهار داشت: در برخي موارد پرونده هايي كه وارد تعزيرات حكومتي مي شد، جرائم به ناحق بريده مي شد اما با ابلاغ جديد، در جرائم بالاي 300 هزار تومان، تعزيرات حكومتي به تنهايي نمي تواند حكم صادر كند و اتاق اصناف نيز با كارشناسان خود پرونده را دو مرتبه مورد بازبيني قرار مي دهد. وي خاطرنشان كرد: با اين شيوه، علاوه بر رعايت حق و حقوق خريدار، حق فروشنده نيز رعايت مي شود و داوري ها يك طرفه انجام نمي شود.






۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۱۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن