تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802909504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش ملي مترجمان كُرد ايراني اسفندماه در سنندج برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان
همايش ملي مترجمان كُرد ايراني اسفندماه در سنندج برگزار مي شود
سنندج – خبرگزاري مهر: مدير كل كتابخانه هاي عمومي كردستان از برگزاري همايش ملي مترجمان كُرد ايراني با بررسي آثار ابراهيم يونسي و محمد قاضي در اسفندماه سال جاري در سنندج خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، اسماعيل احمدي ظهر دوشنبه در جريان ديدار اعضاي كميته اجرايي و علمي همايش ملي مترجمان كرد ايراني با استاندار كردستان اظهار داشت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته قرار است كه اولين همايش ملي كرد ايراني اسفندماه سال جاري در سنندج برگزار شود. وي با اشاره به تدارك صورت گرفته در راستاي برگزاري هر چه بهتر اين همايش در سنندج بيان كرد: همايش ملي مترجمان كرد ايراني با رويكرد توجه به حوزه فرهنگي و با هدف پاسخگويي به مطالبات فرهنگي مردم برگزار مي شود و به همين دليل نيز انتظار مي رود كه شاهد حمايت هاي لازم در خصوص برگزاري اين همايش باشيم. مدير كل كتابخانه هاي عمومي استان كردستان ادامه داد: معرفي چهره اي فرهنگي و شايسته از استان كردستان با توجه به برگزاري اين همايش ملي يكي از اهداف اصلي ماست و به همين دليل تلاش شده است كه از تمامي ظرفيت هاي فرهنگي و نيروي انساني توانمند سطح استان كردستان استفاده شود. وي با بيان اينكه تمامي مقدمات لازم براي برگزاري موفق اين همايش انجام شده است، افزود: با توجه به برگزاري جلسات و نشست هاي مستمر و همچنين هماهنگي هاي ايجاد شده تاكنون تمامي برنامه ها بر اساس زمانبندي صورت گرفته انجام شده است و در ادامه مسير نيز برنامه ريزي هاي لازم صورت گرفته است. احمدي به اهميت برگزاري اين همايش ملي اشاره كرد و گفت: بدون شك برگزاري اين رويداد فرهنگي در استان كردستان با موضوع بررسي آثار محمد قاضي و ابراهيم يونسي خود مي تواند زمينه را براي يك اقدام و اتفاق بزرگ فرهنگي فراهم كند و به همين دليل لازم است كه ساير ادارات و سازمان هاي دولتي همكاري لازم را با ما داشته باشند. وي يادآور شد: به دنبال اعلام فراخوان همايش، ميزان تقاضاها براي ارسال آثار بسيار خوب بوده است و خوشبختانه نه تنها از سوي چهره هاي ادبي و هنري كشور، از ساير كشورهاي همسايه به ويژه كردستان عراق نيز تقاضاهاي متعددي براي حضور در اين همايش اعلام شده است و اين مهم نشان مي دهد كه همايش مورد استقبال جدي قرار گرفته است. مدير كل كتابخانه هاي عمومي كردستان در پايان گفت: تاكنون تمامي اقدامات لازم براي برگزاري همايش در سطح بسيار خوبي صورت گرفته ولي بدون شك ادامه اين روند رو به رشد نيازمند همراهي و همكاري كليه مديران استان به ويژه شخص استاندار است و ما هم انتظار داريم كه بتوانيم از تمامي ظرفيت هاي موجود در استان استفاده كنيم تا در سالهاي آينده نيز همچنان اين همايش در سطح بهتري برگزار شود. در ادامه اين نشست علاوه بر دبير علمي همايش، چندين عضو كميته علمي نيز به بيان ديدگاه هاي خود پرداخته و ضمن برشمردن اهميت برگزاري همايش ملي مترجمان كرد ايراني، در پايان از استاندار كردستان درخواست كردند كه با حمايت هاي خود زمينه را براي برگزاري هر چه بهتر اين همايش در سنندج فراهم كند.


۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۱۱:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن