تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815320172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيلسون: فولاد با صبر برزيلي‌ها پرسپوليس را بُرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نيلسون: فولاد با صبر برزيلي‌ها پرسپوليس را بُرد
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فولاد روز گذشته با صبر بازيکنان برزيلي‌اش موفق شد ما را شکست دهد.

نيلسون کوريا در گفت‌وگو با فارس، درباره شکست مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: متأسفانه در بازي روز گذشته بايد خيلي خلاصه و مفيد بگويم آنها خوب کار کردند،‌شانس داشتند اما ما شانس نداشتيم.

وي افزود: اگر اشتباه نکنم حسين فرکي مربي فولاد 2 برزيلي را فقط براي زدن ضربه پنالتي وارد زمين کرد چون برزيلي‌ها بسيار با حوصله و با فکر توپ‌ها را در ضربات پنالتي به سمت دروازه مي‌زنند. برزيلي‌ها آنقدر در برخي صحنه‌ها صبر مي‌کنند تا دروازه‌بان عکس‌العملش را نشان دهد و بعد ضربه بزنند. به نظرم فولادي‌ها تا اندازه‌اي بردشان را مديون برزيلي‌ها هستند.

وي درباره بازي نيز، گفت: ما مي‌دانستيم بازي مقابل فولادي که سازماندهي بسيار خوبي دارد خيلي سخت است. آنها پا به پا و خط به خط جلو مي‌آمدند اما ما خيلي سريع توانستيم به آنها ضربه بزنيم ولي فقط اندکي کم آورديم که به نظرم فولادي‌ها که اين فصل حريف بسيار سخت ما بودند و در اين مرحله هم به ما ضربه زدند. به نظرم هر تيمي که امسال از جمله پرسپوليس به اهواز آمد کارش خيلي سخت بود.

وي خاطرنشان کرد: آنها بسيار روان و با فکر بازي مي‌کردند و پس از گل ما آنقدر فشار آوردند که همه چيز مساوي شد. قاعده فوتبال همين است و بايد به فولاد تبريک بگويم.

دروازه‌بان پرسپوليس تأکيد کرد: به نظرم فولاد شايستگي‌هايي دارد که برخي تيم‌ها ندارند. آنها با فوتبال خوب‌شان بازي به بازي بهتر مي‌شوند و مي‌بينيد که چطور در ورزشگاه خانگي وقتي که از يک تيم عقب مي‌افتند به بازي برمي‌گردند. به نظرم ما اگر کمي باهوش‌تر بوديم شايد الان به جاي فولاد ميزبان تراکتورسازي بوديم ولي تمام شد و بايد به اهوازي‌ها تبريک بگوييم.

نيلسون در پاسخ سوالي که آيا در ليگ برتر هنوز شانس داريد يا خير، گفت: 6 بازي مانده و پرسپوليس بايد با ديدگاه بُرد به اين شش بازي نگاه کند و سپس به دنبال نتايج استقلال، فولاد و نفت باشد. ما حق اشتباه نداريم و بايد کار خود را دنبال کنيم.

وي در پاسخ سوال ديگري که چرا مدام به داور در بازي ديروز اعتراض مي‌کرد، گفت:‌ متأسفانه در نيمه دوم ليزر به چشم من مي‌انداختند که ديدن توپ برايم سخت شده بود. من مي‌خواستم اين موضوع را به داور بگويم که به نظرم او اشتباه خيال کرد مي‌خواهم اعتراض کنم ولي بهتر است زياد درباره اين موضوع حرفي نزنيم چون ما باخته‌ايم.

دوشنبه 1392/11/07 10:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن