تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802799362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دوره مربیگری بدمینتون بانوان قم با حضور مدرس بین المللی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم پیرمرادی به مهر خبر داد:
برگزاری دوره مربیگری بدمینتون بانوان قم با حضور مدرس بین المللی
قم - خبرگزاری مهر: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری دوره مربیگری این رشته ورزشی ویژه بانوان با حضور مدرس مجرب بدمینتون خبر داد.



معصومه پیرمرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: همانگونه که به صورت جدی به توسعه بخش قهرمانی ورزش بدمینتون توجه داریم به منظور ترویج و توسعه این رشته ورزشی بحث آموزش آن را نیز در اولویت فعالیت های مهم هیئت قرار داده‌ایم. وی تصریح کرد: در طول سال دختران خردسال، نونهال، نوجوان و جوان زیادی در برنامه های آموزشی هیئت بدمینتون شرکت می کنند و این مهم وظیفه ما را برای بالابردن سطح دانش مربیان فعال بدمینتون قم به منظور آموزش بهتر این عزیزان سنگین تر کرده است. نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: به همین منظور با توجه به تقویم آموزشی هیئت بدمینتون و با همکاری نزدیک فدراسیون کشورمان، یک دوره کلاس مربیگری بدمینتون بانوان به همت هیئت بدمینتون استان قم و با تدریس مدرس بین المللی برگزار شد. وی اضافه کرد: دوره مربیگری بدمینتون بانوان قم در سطح درجه سه با حضور بانوان فعال این رشته ورزشی با کیفیتی مطلوب برگزار شد و در حالی به کار خود پایان داد که 23 علاقمند به مربیگری بدمینتون با این رشته ورزشی به صورت علمی و تئوری با جدید ترین علوم و فنون پیشرفته مربیگری بدمینتون آشنا شدند. وی خاطرنشان کرد: با درخواست هیئت بدمینتون استان قم از فدراسیون بدمینتون، دوره مربیگری درجه 3 بانوان با حضور زهره کامیاب مدرس بین المللی این رشته در قم برگزار شد و شرکت کنندگان در مدت 6 روز با مبانی مربیگری علمی بدمینتون در قم آشنا شدند. نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز داشت: مدرس این دوره یعنی خانم کامیاب از مدرسان بر جسته و صاحب نام بدمینتون بانوان کشور محسوب می شود زیرا این مدرس دارای مدرک درجه یک بین المللی از سوی فدراسیون جهانی این رشته است. وی افزود: در این کلاس مربیگری خانم ها مائده احمدی، سارا مختاری، مریم یکه‌شناس، فائزه سیدمیرزایی، فاطمه رفیع‌پور، طاهره عسکری، لیلی عاملی، نعیمه موسوی، الهام گلستانی، نسترن حیات بخش، اکرم امیری، محبوبه خیره دست، معصومه نوین، فاطمه چاوشی، فاطمه مقتصدی، مرضیه فراهانی، مرگان روحانی، فاطمه عاصم آبادی، حدیث کربلایی، صبا جدایی، مهسا ارسطو، زهرا شیر بیاتی و طیبه قربانی به عنوان کارآموز مربیگری درجه سه حضور داشتند. پیرمرادی عنوان کرد: اسامی پذیرفته شدگان این دوره آموزشی پس از انجام آزمون های عملی و کتبی، حداکثر ظرف سه هفته آینده به فدراسیون بدمینتون اعلام می‌شود و سپس فدراسیون فهرست قبول شدگان را به هیئت بدمینتون استان قم اعلام می‌کند. نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: همچنین مربیانی که موفق به دریافت مدرک مربیگری درجه 3 بدمینتون شوند باید در سه سال آینده در این رشته ورزشی فعالیت کنند تا بتوانند مجوز حضور در کلاس مربیگری درجه 2 را به دست آورند. وی که به عنوان نایب رئیس بانوان هیئت بدمینتون استان قم همزمان مسئولیت نظارت بر این دوره آموزشی را بر عهده داشت: در پایان ابراز کرد: همچنین ساناز پیرمرادی به عنوان مدیر دوره، در برگزاری این دوره آموزشی نقش داشت.  


۱۳۹۲/۱۱/۶ - ۱۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن