تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 250 ویژه برنامه دهه فجر در بخش ريگ برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر بازیاری:
بیش از 250 ویژه برنامه دهه فجر در بخش ريگ برگزار می‌شود
گناوه – خبرگزاری مهر: بخشدار ریگ شهرستان گناوه گفت: در دهه فجر بالغ بر 250 برنامه در بخش ريگ برگزار خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بازیاری شنبه شب در هشتمین نشست شورای اداری بخش ریگ اظهار داشت: دهه فجر امسال از لحاظ سياسي با سال هاي گذشته كاملاً متفاوت مي باشد؛ چرا كه دشمن سعي در وارونه جلوه دادن توافقنامه ژنو دارد. بخشدار ریگ اضافه کرد: بايد برنامه هاي دهه فجر با مشاركت مردم برگزار شود؛ چرا كه اين مردم نقش موثري در پيروزي انقلاب داشتند و لذا شادي و نشاط حق اين مردم ولايي است. وی ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبي برای گسترش یافتن آرمان هاي حضرت امام خميني (ره) در جامعه است.

بازیاری اضافه کرد: در دهه مبارک فجر بایدرهنمودهاي مقام معظم رهبري سرلوحه كار قرار گيرد. جاده ساحلی بوشهر- ریگ- گناوه حادثه‌خیز است وی با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر در این بخش افزود: تاكنون بالغ بر 250 برنامه در بخش ريگ در گراميداشت ايام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است. بازیاری با اشاره به حادثه خیز بودن جاده ساحلی بوشهر- ریگ- گناوه تصریح کرد: وجود تقاطع هاي خطرناك و نبود علائم راهنمايي و رانندگي و نبود دوربين هاي كنترل سرعت در اين مسير همه از عواملي هستند كه جان مسافران را به خطر مي اندازد. وی بیان داشت: ما در مجموعه بخشداري ريگ بارها خواستار رفع اين نواقص شده ايم، ولي مسئولين ذيربط هر بار بنا به دلايلي از انجام اين اقدامات سر باز زده اند. بخشدار ریگ در پایان گفت: مسئولين نبايد امروز و فردا كنند و در اين زمينه نبايد بي تفاوت باشند.

پروژه‌هاي مد نظر شهرداري برای افتتاح آماده شده‌اند شهردار بندرريگ نیز در این نشست اظهار داشت: نشست كميته عمران شهري از كميته هاي ستاد بزرگداشت دهه فجر به رياست شهرداري و با حضور عضوهاي معين شده برگزار شده و در اين زمينه تقسيم وظايف صورت پذیرفت. کرامت طاهری گفت: شهرداري و ساير نيروهاي اين نهاد آماده هر گونه همكاري در زمينه انجام برنامه هاي دهه فجر مي باشد و از فردا هم آذين بندي شهر را آغاز خواهيم کرد. شهردار بندرريگ در پایان گفت: پروژه هاي مد نظر شهرداري و قابل افتتاح، آماده شده اند و در دهه مبارك فجر به بهره برداري خواهند رسيد. برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در مدارس ریگ رئيس اداره آموزش و پرورش بندر ريگ نیز در این نشست اظهار داشت: در روز 12 بهمن ساعت 9 و 33 دقيقه همزمان با سالروز ورود باشكوه امام خميني (ره) در مدرسه خديجه كبري (س) با حضور همه مسئولان زنگ انقلاب نواخته خواهد شد.

فریدون فریدونی گفت: مسابقات فرهنگي و ورزشي از هم اكنون آغاز شده است و در راهپيمائي 22 بهمن دانش آموزان كليه مدارس شركت خواهند کرد. رئيس اداره آموزش و پرورش بندر ريگ در پایان گفت: همچنين دو نشست محفل انس با قرآن كريم ويژه اين ايام توسط این اداره برگزار خواهد شد. هشتمین نشست شورای اداری بخش ریگ با حضور مسئولان بخش ریگ و با موضوع گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات این بخشداری برگزار شد.


۱۳۹۲/۱۱/۶ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن