تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804267328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساناز یک قهرمان است؛ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


روایت پرستار"ساناز نظامی"از ماجرای نجات جان 7 امریکایی
ساناز یک قهرمان است؛ تصاویر
تاثیرات "عمیق" حادثه مرگ "ساناز" بر روی پرستاران بیمارستان کاملا مشهود است. از این مهم تر رفتار خانواده وی در اهدای عضو، اقدام خانواده "ساناز به من احساس احترام به بشریت را منتقل کرد. خانواده او من را عمیقا وادار به تعمق در سنت های مسلمانان کردند. به نظر من آنان بیش از سایر مردم جهان در مورد انسانیت آموخته اند.




به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز؛ پایگاه خبری "هیر اند نو" با پرستار ویژه "سانازا نظامی" دختر 27 ساله ایرانی گفت و گو کرد. دختری که برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کرد اما کمی پس از ازدواج با نیما نصیری، پسر ایرانی زیر ضربات کتک های او جان خود را از دست داد.  

  پایگاه تحلیلی "هیر اند نو" با اشاره به پیشینه "ساناز نظامی" می نویسد: ساناز نظامی" 27 ساله  بود و دانشجو . او چند هفته پیش در بیمارستانی در امریکا به دلیل مرگ مغزی درگذشت. اعضای خانواده او در ایران بودند. پرستارانی که از "ساناز" مراقبت می کردند توانستند از طریق اینترنت با خانواده او ارتباط برقرار کنند. اعضای خانواده "ساناز" توانستند از طریق این ارتباط، آخرین لحظات دردناک زندگی او را مشاهده کنند."   این پایگاه تحلیلی با اشاره به تاثیرات "عمیق" حادثه مرگ "ساناز" بر روی پرستاران بیمارستانی که او در آنجا بستری بوده می نویسد "پرستاران از این رویداد تجربیات بسیاری را آموختند. آنان به درخواست خانواده ساناز در آخرین لحظات زندگی "ساناز" پیشانی او را بوسیدند.  

  "گیل برندلی" پرستار ارشد بیمارستان در زمان بستری شدن "ساناز" در مصاحبه با ما گفت که در طول 30 سال فعالیتش هرگز با موردی مشابه "ساناز" رو به رو نشده بود.   او به متن پیام پدر "ساناز" که همراه با دعا بود اشاره کرد و گفت که پدر "ساناز" در نامه ای نوشته بود "خدایا من دخترم را به تو می دهم. او شاید بتواند جان انسان های بسیاری را نجات دهد چرا که ما همگی فرزندان تو هستیم." پس از آن و با انجام عمل جراحی اعضای بدن "ساناز" جان هفت نفر را از مرگ نجات دادند.  

شاید آخرین بوسه پدر بر گونه دختر   این پرستار آمریکایی در ادامه اشاره کرد که خانواده "ساناز" با اهدای اندام های او به دیگر بیماران مخالفتی نکردند و معتقد بودند که با این کار بایستی به دیگر انسان ها کمک کرد و این موضوع برای من جالب توجه بود.   این پرستار آمریکایی در ادامه به تاثیری که خانواده "ساناز" بر روی او گذاشته اند می پردازد و می گوید: " اقدام خانواده "ساناز به من احساس احترام به بشریت را منتقل کرد. خانواده او من را عمیقا وادار به تعمق در سنت های مسلمانان کردند. به نظر من آنان بیش از سایر مردم جهان در مورد انسانیت آموخته اند. آنان به من ثابت کردند که ما انسان ها همگی با هم برابر هستیم این تجربه ای ژرف و زیبا برای من بود. من فکر می کنم که هر پرستاری می خواهد در چنین شرایطی قرار گیرد و به دیگران کمک کند. من احساس بزرگی را تجربه کردم احساسی که خانواده "ساناز" در پایان عمر یکی از اعضای شان به من انتقال دادند. من 30 سال در این کار بوده ام و در عمل های جراحی پیوند اعضای بسیاری شرکت کرده ام اما هیچ خانواده ای را ندیدم که متن دعایی را به من بدهند تا برای عزیزشان در اتاق عمل بخوانم."    

تشییع جنازه ساناز نظامی در محوطه بیمارستان آمریکایی   پرستار ویژه "ساناز" حرکت او در اهدای اعضای بدنش را اقدامی بزرگ و تاثیرگذار می داند و در این باره می گوید"به نظر من "ساناز" تنها جان هفت نفر را نجات نداد بلکه به هزاران نفر کمک کرد. او به هر انسانی که عاشق دیگران است کمک کرد، بر روی آنان تاثیر گذاشت و باعث افزایش آگاهی مردم شد. این کار بزرگی بود به نظر من او یک قهرمان است."   115




۱۳۹۲/۱۱/۵ - ۰۹:۴۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن