تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالي: کار در تبريز تجربه‌اي تلخ اما بزرگ بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جلالي: کار در تبريز تجربه‌اي تلخ اما بزرگ بود
سرمربي سابق تراکتورسازي گفت: کار در تبريز تجربه‌اي تلخ اما بزرگ بود، البته اين تلخي صرفا مربوط به ورزشگاه يادگار امام مي‌شد.

مجيد جلالي در گفت وگو با برنامه ورزش و مردم در مورد اظهارات باغ آبادي که پيروزي تراکتورسازي در جام حذفي را به او تقديم کرده بود، اظهار داشت:‌ هميشه در کار و زندگي مقاطع سختي وجود دارد و در آن مقاطع افراد با صحبت‌هايشان مي‌توانند به خود کمک کنند يا لطمه بزنند. در اين شرايط بايد منصفانه، کم و منطقي صحبت کنيم. باغ آبادي در 8 ماهي که همراه پورغلامي و ساير همکارانم کنار من حضور داشت، صادقانه کار کرد و من از او ممنون هستم.

وي افزود: از ماندن در تبريز بعد از استعفايم پشيمان نيستم چرا که کارم را با نهايت شوق و انگيزه و با اعتقاد کامل به اينکه در اين فصل قهرمان مي‌شويم آغاز کردم. بعد از گذراندن دوراني دشوار به مرور بهتر شديم و تا صدر جدول بالا آمديم اما در هفته نوزدهم که به سپاهان باختيم فشارهاي بيش از اندازه و وحشتناکي روي تيم بود.

او ادامه داد: زماني که استعفا دادم به من گفته شد که هيئت مديره موافق است اما وقتي به جلسه هيئت مديره رفتم متوجه شدم که اين‌گونه نيست و آنها به بازگشت من اصرار داشتند. با توجه به اينکه به کار خود ايمان داشتم کار خود را نيمه‌کاره رها نکردم ايمان به قهرماني و شخصيت منش اعضاي هيئت مديره 2 دليلي بود که بعد از استعفايم به تراکتورسازي بازگشتم.

سرمربي سابق تراکتورسازي درباره خواسته‌ها و احساسات هواداران تبريزي هم تاکيد کرد: من کاملا به آنها حق مي‌دهم هر فردي رفتار و منش خودش را دارد. من 30 سال در فوتبال به يک شکل زندگي کرده‌ام و نمي‌توانم يک‌ساله اين رفتار را تغيير دهم همان‌طور که در اين 8 ماه در تبريز رفتار ثابتي داشتم.

وي تصريح کرد: تبريز هواداراني دارد که احساساتي و پرشور هستند و شايد انتظار رفتارهايي را داشتند که من نمي‌توانستم انجام دهم پس به آنها ايرادي نمي‌گيرم. وقتي در هفته دوم شرايط به گونه‌اي بود که مي‌توانست آخرين بازي من باشد متوجه شدم که به جاي سختي آمده‌ام اما در جلسه با همکارانم به آنها گفتم صبوري مي‌کنم چرا که معتقدم با اين تيم مي‌توانم نتيجه بگيرم. زماني که در هفته شانزدهم به صدر جدول رسيديم تمام برآوردهاي من تاييد شد.

جلالي يادآور شد: با اين حال چند بي‌تجربگي از طرف دوستان‌مان سبب شد اين مشکلات پيش بيايد. تبريز براي من تجربه‌اي تلخ اما بزرگ بود. در اين 8 ماه جز محبت از مردم تبريز چيزي نديدم و از هيئت مديره و نظمي مدير عامل جديد تراکتورسازي تشکر مي‌کنم. تمام خاطرات تلخ من مربوط به ورزشگاه يادگار امام است و به غير از آن تنها مهمان‌نواري مردم تبريز را به خاطر دارم.

جمعه 1392/11/04 10:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن