تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818816089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیفا موافقت کرد تصویر یوزپلنگ ایرانی روی لباس ملی‌پوشان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر پروژه بین‌المللی یوزپلنگ آسیایی:
فیفا موافقت کرد تصویر یوزپلنگ ایرانی روی لباس ملی‌پوشان باشد
مدیر پروژه بین المللی حفاظت از یوزپلنگ آسیایی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، فیفا نیز تایید کرد که تصویر یوزپلنگ روی لباس ورزشکاران باشد.
جوکار، مدیر پروژه بین‌المللی حفاظت از یوزپلنگ آسیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با تایید فیفا تصویر یوزپلنگ ایرانی می‌تواند بر روی لباس ملی پوشان – کاور- اتوبوس- ساک و تی‌شرت هواداران به صورت لوگو یا بافت درج شود.


 


جوکار گفت: 2 هفته پیش نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به محیط زیست ارسال شد صحبتی بر اینکه نقش پوزپلنگ آسیایی روی پیراهن تیم ملی از سوی فیفا رد شده است اما خوشبختانه طی آخرین اخبار رسیده از فدراسیون این طرح پذیرفته شده است.
 
وی در خصوص نحوه استفاده از طرح یوز روی پیراهن بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: موضوعی که مهم است این است که لوگو یوز به هر شکل روی پیراهن نقش می بندد حالا یا به صورت لوگو و یا به شکل بافت برجسته در تاروپود پیراهن نقش می بندد.
 
مدیر پروژه بین المللی حفاظت از یوزپلنگ آسیایی با اشاره به رونمایی از پیراهن تیم ملی در 12 بهمن گفت: همان طرحی که قبلا در کار‌گروه ویژه‌ای که برای این امر تشکیل شده بود تصویب شده است در پیراهن تیم ملی استفاده خواهد شد.
 
جوکار در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر پیراهن تیم ملی برای تی‌شرت هواداران، اتوبوس حامل بازیکنان، ساک و سایر وسایل ورزشی و همچنین کاور بازیکنان کنار زمین هر کدام طرحی برگرفته از تصویر یوز در نظر گرفته شده که با طی کردن پروسه خود و طبق قوانین فیفا روی آنها نقش بسته می‌شود.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن