تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802427642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشت انحرافی از دین در برخی کشورهای اسلامی وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



رییس انجمن اسلامی چین:
برداشت انحرافی از دین در برخی کشورهای اسلامی وجود دارد خبرگزاری رسا ـ رییس انجمن اسلامی چین در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان گفت: برداشت انحرافی از دین در برخی کشورهای اسلامی وجود دارد.



 به گزارش خبرگزاری رسا، حسین جلیلوند، رایزن فرهنگی کشورمان به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت با هلال الدین، رییس انجمن اسلامی چین روزگذشته در محل این انجمن دیدار و گفت‎وگو کرد.
در این دیدار، هلال الدین گفت: مسلمانان چین سه عید فطر، عید قربان و عید میلاد نبی مکرم اسلام(ص) را بزرگ می‎شمارند که در این سه عید، تمام مسلمانان در مساجد جمع می‎شوند و بعد از تلاوت قرآن؛ با پخت یک نوع غذای سنتی از میهمانان پذیرایی به عمل می‎آورند.
وی افزود: مسلمانان جهان بایستی با دستورات قرآن، سیره و خلق و خوی پیامبر(ص) آشنا شوند و به آن عمل کنند و انسجام و وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهند تا از گزند دشمنان اسلام در امان باشند.
هلال الدین گفت: امروزه در بعضی از کشورهای اسلامی ما شاهد برداشت انحرافی از آیین دین اسلام و رواج افراط و تفریط هستیم و عدم وحدت در بین این کشورها دیده می‎شود. باید توجه داشت که  دشمنان اسلام هم بر این گونه مسایل دامن می‎زنند و ترور و نا امنی را در بلاد اسلامی گسترش می‎دهد.
هلال الدین ضمن محکوم کردن افراط و تفریط و تروریسم تاکید کرد: باید همه مسلمانان با یکدیگر متحد بوده و از فرامین نبی مکرم اسلام(ص)  پیروی کنند.
جلیلوند ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام(ص) گفت: این سنت حسنه‎ای است که مسلمانان در این اعیاد بزرگ شعایر اسلامی را اجر می‎نهند.
وی افزود: اعیاد بزرگ قربان، فطر و میلاد رسول الله(ص) نمادهای اسلامی است و همچنین شخصیت آن حضرت عامل وحدت و انسجام مسلمانان است.
رایزن فرهنگی ایران گفت: با توجه به مشکلاتی که دشمنان اسلام در دهه اخیر برای مسلمانان رقم زدند، عامل وحدت بسیار کار ساز بوده و بایستی برای وحدت هر چه بیشتر تلاش کرد. به همین خاطر  ایران اسلامی هفته وحدت را به مناسبت ولادت میلاد نبی مکرم اسلام(ص)  مطرح و هر ساله با مشارکت اندیشمندان جهان اسلام، کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در ایران برگزار می‎شود.
وی یادآور شد: امسال از استان گنسو و شهر لنجو دو نفر از محققین اسلامی این کشور راهی جمهوری اسلامی ایران شدند تا در این سمینار بزرگ شرکت کنند.
جلیلوند گفت: حضور قاریان قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین بر پایی نمایشگاه‎های هنری و خوشنویسی می‎تواند در سال آینده با مشارکت و موافقت شما می‎تواند انجام پذیرد.
در ادامه آقای موسی معاون بین الملل انجمن اسلامی از این پیشنهاد استقبال کرده و گفت: برای عملیاتی شدن این امور چاره اندیشی می‎کنیم./994/ب102/د


۱۳۹۲/۱۱/۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن