تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820723234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرش افشين : وحشتناک انگيزه دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آرش افشين : وحشتناک انگيزه دارم
فولادي هاي اهواز با بردن مس، خودشان را به صدر رساندند و شاگردان حسين آقاي فرکي خوشحالي را در آغوش گرفتند.

مصاحبه سايت گل با آرش افشين را بخوانيد.

بازي با مس؟

بازي خوبي بود،در اين بازي ما به 3امتيازش خيلي نياز داشتيم و آقاي فرکي هم از ابتداي هفته به ما مي گفت که بايد ببريم تا در کورس قهرماني بمانيم.

ما همگي زحمت کشيديم و براي بردن تلاش کرديم و خدا کمک کرد توانست به 3امتياز ارزشمند اين بازي دست پيدا کنيم.

صدر جدول و قهرماني؟

قطعاً ما پتانسيل بالايي داريم که الان اينجاي جدول هستيم بازيکنان خوبي در اختيار داريم که با هدايت يک مربي خيلي خوب مثل حسين آقا کامل تر شده ايم،بچه هاي فولاد ديگر تقريباً با تجربه شده اند و مي توانيم به قهرماني برسيم اما فوتبال را نمي شود پيش بيني کرد و بايد فقط تلاش کرد تا ببينيم خدا چه مي خواهد.

فولاد امتياز بازي هاي آسانتر را معمولاً از دست مي دهد؟!

بله قبول دارم تيمي که مي خواهد قهرمان شود بايد تمام بازي ها را ببرد و بازي سخت و آسان برايش يکي باشد.در همين بازي با ذوب آهن ما مي توانستيم برنده باشيم اما خب کمي بي دقت بوديم.البته اين هم به تجربه برميگردد که بازيکنان ما کم کم به مرز پختگي رسيده اند.

عطش آرش افشين براي کسب موفقيت؟

قطعاً من انگيزه زيادي دارم و به فولاد آمده ام تا هم به فولاد کمک کنم هم به خودم کمک کرده باشم،من اينجا هستم تا اتفاقات گذشته را فراموش کنم و براي کسب موفقيت و پيروزي فقط تلاش کنم البته در اين راه انصافاً حسين آقاي فرکي خيلي کمکم کردند و من خودم را مديون ايشان مي دانم و همچنين مردم عزيز که هميشه با تشويق ها و حمايت هايشان به من کمک کردند.

تيم ملي؟

خب اينکه آرزوي هر بازيکني است آن هم در آستانه جام جهاني همه تلاش مي کنند تا به اين هدف بزرگ برسند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم و با تمام وجود تلاش مي کنم تا اگر قسمت شد و خدا خواست با تشخيص آقاي کي روش بتوانم با پوشيدن پيراهن مقدس تيم ملي به کشورم خدمت کنم.

چهارشنبه 1392/11/02 16:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن