تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804681701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي: کاسياس ما را نجات داد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتي: کاسياس ما را نجات داد
سرمربي رئال مادريد پس از پيروزي تيمش برابر اسپانيول به تمجيد از عملکرد ايکر کاسياس پرداخت.

رئال مادريد موفق شد با درخشش کريم بنزما و ايکر کاسياس اسپانيول را شکست دهد تا روند موفقيت‌آميز خود را در جام حذفي اسپانيا نيز ادامه دهد.

کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد پس از پيروزي تيمش برابر اسپانيول در جام حذفي درباره درخشش کاسياس گفت: بايد به کاسياس تبريک گفت. او بازي خيلي خوبي برابر اسپانيول داشت و چندين بار دروازه تيم ما را نجات داد. او شايسته اين رکورد بوده است که 500 دقيقه دروازه تيم ما را بسته نگه دارد. حضور کاسياس در زمين خيلي به بازيکنان رئال کمک مي‌کند. او در هر بازي که به ميدان رفته است موثر بازي کرده و در اين ديدار برابر اسپانيول ما را نجات داد. دروازه‌بان شماره يک رئال هم او و هم ديگو لوپس است.

کارلتو در ادامه گفت:‌ بازي سختي را در زمين حريف برگزار کرديم. اسپانيول در خانه تيم متفاوتي است و شکست دادن انها ساده نيست. فکر مي کنم بنزما و بيل در اين ديدار خوب ظاهر شدند و عامل برتري ما برابر اسپانيول بودند. بازي در جام حذفي اسپانيا با ليگا متفاوت است. اسپانيول در نيمه دوم اين ديدار بسيار متفاوت با بازي هايش در ليگا ظاهر شد. آنها در نيمه دوم برتر از ما بودند و اين نشان مي‌دهد که رقابت در جام حذفي اسپانيا نزديک است.

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد در ادامه گفت: از بازي تيمم تا دقيقه 60 راضي هستم. بازيکنانم دستورات تاکتيکي را در زمين مسابقه به خوبي اجرا کردند اما پس از ان اسپانيول تيم برتر ميدان بود. در اين ديدار تلاش زيادي داشتيم و پيروزي سختي را برابر اسپانيول به دست آورديم.

سرمربي رئال مادريد در طول بازي با اسپانيول چند بار با خاوير آگيره سرمربي اسپانيول به صحبت پرداخت. او درباره موضوع صحبت هايش با سرمربي اسپانيول گفت: يک سري موضوع شخصي بود که باعث شد در جريان مسابقه با هم صحبت کنيم که ترجيح مي‌دهم چيزي نگويم. با اين حال اگر اگيره دوست دارد تا موضوع حرف هايمان را به شما بگويد، مي تواند.

ايکر کاسياس کاپيتان رئال مادريد در بازي شب گذشته درخشش خوبي برابر اسپانيول داشت و بارها مانع گلزني مهاجمان اسپانيول شد. او اکنون رکورد بسته نگه داشتن دروازه خود را در رئال مادريد به 502 دقيقه رسانده است. کاسياس آخرين بار در بازي با گالاتاسراي در ليگ قهرمانان اروپا دروازه خود را باز شده ديده است.

او پس از پايان مسابقه درباره شرايطش در رئال مادريد گفت دوست دارد فصل آينده هم در تيم رئال مادريد باقي بماند. کاسياس پس از پايان مسابقه گفت: تيم ما در 3 جام در حال بازي است و در هر بازي هم دروازه‌بان آماده‌تر بازي مي کند. لوپس در اين فصل بسيار آماده بوده است و توانسته بازي هاي خوبي براي رئال‌مادريد انجام دهد.

کاسياس در ادامه گفت: دوست دارم فصل آينده هم در رئال مادريد بمانم. از حضور در مادريد لذت مي‌برم و برنامه اي براي جدايي از جمع رئالي‌ها ندارم.

سانتي کاسورلا هافبک اسپانيايي آرسنال روز گذشته پيش از ديدار رئال مادريد و اسپانيول به ايکر کاسياس توصيه کرد در زمان نقل و انتقالات ژانويه رئال‌مادريد را ترک کند.

کاسياس از منچستر‌سيتي در ليگ انگليس پيشنهاد بازي دارد.

چهارشنبه 1392/11/02 08:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن