تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805400610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داربي را مي‌برديم آقايان سکته مي‌کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: داربي را مي‌برديم آقايان سکته مي‌کردند
سرمربي استقلال با انتقاد شديد از برنامه 90 مي‌گويد در صورت پيروزي آبي‌پوشان در داربي، روز مرگ عده‌اي بود.

امير قلعه‌نويي پس از پيروزي يک بر صفر تيمش برابر ذوب آهن در مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي گفت: ابتدا عذر خواهي مي‌کنم به خاطر ديروز من مجبور شدم ديروز سر تمرين باشم و نشد به نشست خبري بيايم. من از باشگاه ذوب آهن که به حق فرهنگي است، عذرخواهي مي‌کنم که نتوانستم در نشست ديروز حاضر شوم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: امروز يک بازي خوب و فيزيکي از دو تيم ديديم دو تيم براساس کارهاي تاکتيکي به ميدان آمدند ما وقتي به گل رسيديم از خودمان محافظت کرديم. تيم ذوب آهن از زماني که تقوي آمده بسيار بابرنامه‌تر بازي مي‌کند. من فکر مي‌کنم که پنالتي به ضرر ما پنالتي نبود ان‌شاءالله که من اشتباه کنم اما در کل آن‌ها هم مي‌توانستند برنده بازي باشند. ما بايد اين بازي را فراموش کنيم و به بازي بعدي‌مان که با ذوب آهن و در ليگ است فکر کنيم و به ميدان برويم و در کورس قهرماني باقي بمانيم.

او در پاسخ به اين سوال که چرا تيمش به لحاظ گلزني دچار مشکل است، بيان کرد: ما بر اساس داشته‌هايمان کار را جلو مي‌بريم. اين هم از هنرهاي کادر فني تيم ماست که بر اساس داشته‌هايش برنامه‌ريزي مي‌کند. ما فوتبال هجومي را دوست داريم و در اکثر بازي‌ها با سه مهاجم بازي مي‌کنيم البته قبول دارم که در سپاهان سه چهار گل مي‌زديم در تلاش هستيم که استقلال را هم به آن شرايط برسانيم اما شرايط ليگ حساس است. به هرحال در نيم فصل دوم دروازه‌ها و زمين‌ها کوچک مي‌شوند. من خوشحالم که بازيکنانم مردانه و با معرفت مثل يک سرباز فداکار براي خانواده استقلال هستند. از هواداران‌مان هم که امروز استقبال خوبي کردند، تشکر مي‌کنم. البته طرفداران ذوب آهن هم روز خوبي را رقم زدند و امروز هيچ فحاشي شکل نگرفت و يک روز قشنگ در فولادشهر رقم خورد.

سرمربي استقلال درباره خطاي پنالتي صادقي و اعتراضش به اين بازيکن در پايان بازي گفت: البته صادقي قسم خورد که شارژ نکرده و تنها مشايعت کرده البته من به او تذکر دادم و از او دلخورم.

قلعه‌نويي در پاسخ به سوالي درباره نظرسنجي ديروز برنامه 90 که داربي را کسل‌کننده دانسته بود، بيان کرد: اما درباره 90 بايد بگويم ما افکار خاصي داريم. ما درباره داربي مثل يک شطرنج نگاه کرديم. به هر حال عده‌اي خيلي تلاش کردند تا جمعيت نيايد اما جمعيت به ورزشگاه آزادي آمد. يک عده از قلم به دستان به دنبال اين بودند که اين داربي را بکشند. من اعتقاد دارم داربي يک بازي فيزيکي، تاکتيکي و باسرعت بود. خوشحالم که هنرمندان ما هم درباره اين بازي اظهار نظر فني مي‌کنند. آن‌هايي که تلاش مي‌کنند که داربي را لوس کنند به جايي نرسيدند. آن‌ها مي‌گويند داربي بي‌کيفيت بود اما يک ساعت و نيم برنامه‌شان را به آن اختصاص دادند. چرا اگر داربي اله و بله است يک ساعت و نيم از برنامه‌ات را به آن اختصاص دادي؟ بخواهيد هر ترفندي بزنيد تا تماشاگر را از استاديوم بکشيد بيرون، براي اين بازي به استاديوم مي‌آيند. خود اين آقايان فکرش را هم نمي‌کردند که 50 هزار نفر براي داربي به استاديوم بيايند. اگر اين بازي را من مي‌بردم آن‌ها سکته مي‌کردند. آن‌ها کاري به داربي ندارند. خدا را گواه مي‌گيرم که آن‌ها کاري را به داربي نداشتند. اگر هم مي‌برديم يک کار ديگر مي‌ساختند. من 7-8 سال است اين آقايان را مي‌شناسم و من مطمئنم مردم بعدها اين آقايان را خواهند شناخت.

او در پاسخ به اين سوال که چرا هواداران کمتر به استاديوم‌ها مي‌آيند، آيا او اين مسئله را قبول ندارد، تصريح کرد: الان هوادار آمد يا نيامد؟ اينکه در تبريز چه اتفاقي افتاده به من ارتباطي ندارد. شما نقش جهان را در اصفهان درست کنيد تا 50 هزار نفر بيايند. بازي استقلال و تراکتورسازي نزديک 90 هزار تماشاگر آمد. بازي برگشت هم قطعا همين مي‌شود. عده‌اي برنامه دارند فوتبال را از خانواده‌ها بيرون بکشند. فوتبال يک شطرنج است . شما بر اساس شرايطت تصميم مي‌گيري. بله من با سپاهان سه چهار گل مي‌زدم اما اين آقايان چه نوشتند؟ کجا يک خط از ما در برنامه‌شان تعريف کردند. من 9 گل به الجزيره زدم که مربي‌اش براگا کانديد مربي‌گري برزيل بود. اگر من خارجي بودم مجسمه من را همين آقايان مي‌ساختند. اين‌ها برنامه است. يک سري دشمني‌ها با قلعه‌نويي دارند که برايم مثل روز روشن است. البته عده‌اي هم دوست دارند جوان‌ها به جاي اينکه به ورزشگاه بيايند، به پارک‌ها بروند. اگر داربي کسل کننده است و بي‌کيفيت بوده است چرا هم هنرمندان را در يک جا جمع کرده بوديد تا درباره داربي اظهار نظر فني کنند؟ البته اين برنامه خوبي بود. من از آن لذت بردم. اينکه امير جعفري و جواد رضويان درباره فوتبال چه مي‌گويند براي خود من هم جالب بود. به هر حال اين‌ها مي‌خواهند فوتبال را از خانه‌ها بيرون بکشند و حضور 90 هزار تماشاگر در داربي روز مرگ‌شان بود.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به رکورد 15 هفته نباختن اخير تيمش چيست تصريح کرد: اين‌ها را من قلعه‌نويي رکورد به حساب نمي‌آورم. تو رو خد را ما را چشم نزنيد (با خنده).

سرمربي استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که آيا به خاطر تشويق‌هاي تماشاگران برهاني را به ميدان فرستاده است عنوان کرد: شما اين جوري فکر کنيد (با خنده).

سه شنبه 1392/11/01 19:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن