تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802815808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش حضور گودرزي در کمپ تيمهاي ملي


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش حضور گودرزي در کمپ تيمهاي ملي
وزير ورزش و جوانان با حضور در آکادمي ملي فوتبال ضمن بازديد از امکانات کمپ تيم‌هاي ملي با مسئولان فدراسيون فوتبال ديدار و گفت‌وگو کرد.

وزير ورزش که قرار بود از ساعت 15 در آکادمي فوتبال حاضر باشد، با تاخيري يک ساعته وارد مجموعه شد و به همراه علي کفاشيان، هادي آيت‌اللهي، مهدي محمدنبي و فريده شجاعي در سالن کنفرانس آکادمي ملي فوتبال دقايقي به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش ايسنا، وي سپس براي بازديد از امکانات کمپ وارد محوطه زمين چمن شد و ابتدا با حضور در بخش اداري آکادمي ملي فوتبال از کلينيک پزشکي و کميته پزشکي فدراسيون فوتبال بازديد کرد و سپس در بخش دفاتر تيم ملي سري هم به اتاق کارلوس کي‌روش زد.

گودرزي پس از خروج از اين بخش و در حالي که قصد داشت براي بازديد از زمين‌هاي چمن کمپ تيم‌هاي ملي برود، با مهدي مهدوي‌کيا روبه‌رو شد و چند دقيقه‌اي با وي به گفت‌وگو پرداخت. مهدوي کيا و علي دوستي‌مهر که براي تست چند بازيکن نوجوان در کمپ تيم ملي حضور يافته بودند پس از ديدار با وزير بلافاصله آکادمي را ترک کردند.

وزير ورزش در ادامه بازديدش از محوطه کمپ تيم‌هاي ملي، سري به خوابگاه بانوان زد. خوابگاه خالي از مهمان بود و وزير ورزش و همراهانش از امکانات آن بازديد کردند. در اين لحظه فريده شجاعي نايب رييس بانوان فدراسيون فوتبال بلافاصله خود را به جمع وزير و همراهانش رساند تا توضيحات لازم را درباره وضعيت فوتبال بانوان و نيازهاي آن‌ها به وزير بيان کند.

وزير ورزش در ميان راه از هتل آکادمي ملي فوتبال هم بازديد کرد. در هتل که دوره آموزشي مربيان بدنساز با حضور مدرس ايتاليايي برگزار مي‌شد و اين فرصتي شد تا مربيان بدنساز فوتبال ايران ديداري چند ثانيه‌اي با وزير ورزش داشته باشند.

دکتر گودرزي پس از خروج از هتل آکادمي، وارد زمين چمن شماره 2 و 3 کمپ شد که اوکتاويو سرمربي برزيلي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران به تنهايي مشغول تمرين کردن بود. اوکتاويو با ديدن وزير ورزش با چهره‌اي خندان به استقبال او رفت و چند ثانيه‌اي با وي گفت‌وگو کرد.

همراهان وزير ورزش در ادامه برنامه او را به جمع مربيان بدنسازي بردند که خارج از دوره آموزشي و در زمين چمن به طور عملي تمرين مي‌کردند. گايتانو پترلي، مدرس ايتاليايي مربيان بدنساز با ابراز خرسندي از اينکه موفق به ديدار وزير ورزش شده، گفت: کمپ تيم‌هاي ملي فوتبال ايران بسيار خوب، باشکوه و با امکانات است و کشور ايران بسيار دوست‌داشتني است.

او همچنين گفت:‌ من پيش از آمدن به ايران حتي نگران بودم که چگونه مي‌توانم غذاهاي ايراني را بخورم اما حالا مي‌دانم که غذاهاي ايراني هم بسيار لذيذ و دلچسب هستند.

پترلي در ادامه وزير ورزش را به ايتاليا دعوت کرد و گفت: خوشحال مي‌شوم که از شما براي حضور در کشورم دعوت کنم اما بايد بدانيد که پيش از آمدن به ايتاليا، بايد خود را کاملا آماده کنيد، ما در ايتاليا زياد غذا مي‌خوريم و پذيرايي خوبي از شما خواهيم داشت.

در آخرين قسمت بازديد وزير از آکادمي ملي فوتبال، گودرزي از سالن فوتسال آکادمي بازديد کرد. پيش از ورود وي به سالن فوتسال مهدي تاج به جمع همراه کنندگان وزير ورزش اضافه شد. کفاشيان به محض ديدن تاج خطاب به او گفت: تنها ايرادي که آقاي وزير از ما گرفته‌اند، کيفيت پايين ليگ‌مان است!

تاج نيز قول داد که به زودي وضعيت ليگ فوتبال ايران نيز بهبود خواهد يافت.

وزير ورزش پس از اتمام بازديدش از مجموعه آکادمي فوتبال به ساختمان اداري آکادمي بازگشت تا دقايقي نيز با کفاشيان و مسئولان فدراسيون فوتبال گفت‌وگو کند. در اين لحظه جواد نکونام کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران که در آکادمي ملي حضور داشت، با وزير ورزش ديدار کرد. حضور نکونام که تعجب حاضرين را برانگيخته بود باعث شد تا نصرالله سجادي از وي بپرسد که وي مگر ديروز در کويت بازي نداشته پس امروز اينجا چه مي‌کند؟

سه شنبه 1392/11/01 18:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن